
Η Yamaha Ténéré 700 είναι μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης με έμφαση στο off road.
Εκείνες οι μοτοσυκλέτες που σου δίνουν την εντύπωση πως μπορείς να τις κάνεις ό,τι θέλεις, ακόμα κι αν αυτό το «ό,τι» έχει να κάνει με τις δικές σου ικανότητες κι όχι τις πραγματικές της εκάστοτε μηχανής, σου δίνουν και μια ικανοποίηση η οποία πολλές φορές είναι ασύγκριτα μεγαλύτερη από αυτήν που θα αποκομίσεις από ένα «τέρας» το οποίο δεν μπορείς να δαμάσεις.
Η Yamaha Ténéré 700 είναι μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Είναι ένα adventure bike του οποίου το αίμα θα πιεις, το γκάζι θα στύψεις και θα νιώσεις πλήρης μετά απ’ τη βόλτα σου. Όπου κι αν είναι αυτή. Και μπορεί να είναι σε πολλά μέρη. Εντός και εκτός ασφάλτου.
Η Ténéré 700 είναι μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης με έμφαση στο off road, λένε. Ισορροπημένη θα έλεγα, τουλάχιστον για τον μέσο οδηγό. Θα την οδηγήσεις στο χώμα και στην άσφαλτο και θα καταλάβεις ότι αν το ζητούμενο είναι να μπορείς να κάνεις και τα δυο εισπράττοντας μπόλικη απόλαυση τότε έχεις χτυπήσει διάνα.
Το μοντέλο του 2025 έρχεται με κάποιες αλλαγές, όπως τα νέα φωτιστικά σώματα.
Τι αλλαγές έχει το μοντέλο του 2025
Βοηθάει βέβαια κι ο γνωστός απ’ το Yamaha MT-07 κινητήρας, ο δικύλινδρος CP2 με τα 689 κυβικά εκατοστά, που μοιάζει να έχει δύναμη παντού αν και αποδίδει μόλις 73,4 άλογα, με τους χάρτες απόδοσης Explorer και Sport να διαφοροποιούνται αρκετά, ο πρώτος πιο ήπιος και διαχειρίσιμος, ο δεύτερος πιο αγριεμένος. Διαλέγετε και παίρνετε.
Εμάς μας βόλεψε ο Explorer καλύτερα στο χώμα ενώ στην άσφαλτο λυσσάγαμε με τον Sport οδηγώντας τη μακρόστενη σιλουέτα της Ténéré 700 σαν μεγάλο supermoto με τα λάστιχα της πρώτης τοποθέτησης, αν και με τακούνια, να μας επιτρέπουν να πλαγιάζουμε στο όριο. Είπαμε όμως, το δικό μας.
Οι χάρτες απόδοσης Explorer και Sport διαφοροποιούνται αρκετά.
Κοντά σ’ αυτό (το όριο) κινηθήκαμε και στο χώμα χωρίς η Yamaha να μας ανησυχεί πουθενά μια και το γκάζι ευτυχώς δεν είναι πολύ, ενώ οι αναρτήσεις δούλευαν άψογα για τις δικές μας απαιτήσεις. Ρυθμίζονται, οπότε μπορείτε να τις φέρετε στα μέτρα σας. Η Ténéré 700 έχει κάπως ψηλό κέντρο βάρους, δε θα έλεγα όμως ότι με προβλημάτισε όσο πίστευα, βλέποντάς την σταματημένη.
Το μοντέλο του 2025 έρχεται και με κάποιες αλλαγές, όπως η μετατόπιση του νέου ρεζερβουάρ λίγο πιο μπροστά έτσι ώστε να φορτίζεται καλύτερα το μπροστινό, μια πολύ όμορφη και ευανάγνωστη οθόνη, ηλεκτρονικό γκάζι, νέα φωτιστικά σώματα και διακόπτες, χωρίς όμως quick shifter, θα το θέλαμε, ούτε cruise control, θα το θέλαμε ακόμα περισσότερο. Αριστερά απ’ την οθόνη υπάρχει κι ένα μεγάλο μπουτόν το οποίο, πατώντας το, απενεργοποιεί το πίσω ABS και το traction control. Καλοδεχούμενη και εύχρηστη προσθήκη.
Ένα adventure bike του οποίου το αίμα θα πιεις, το γκάζι θα στύψεις.
Διατίθεται σε 2 χρώματα η Yamaha Ténéré 700
Η θέση οδήγησης είναι τυπική adventure μοτοσυκλέτας, προσωπικά με βόλεψε πολύ, όλα ήταν εκεί που τα ήθελα, ενώ άμα σηκωθείς όρθιος τα φαρδιά μαρσπιέ θα κάνουν τη ζωή σου ακόμα πιο εύκολη στις εκτός δρόμου εξορμήσεις σου. Η ζελατίνα δε θα σε καλύψει για τις μακρινές σου αποδράσεις και θα χρειαστεί να βάλεις είτε κάποιο ‘φρύδι’ ή εν τέλει μια άλλη, μεγαλύτερη και η σέλα μάλλον θα σου φανεί σκληρή μετά από κανένα δίωρο επάνω της.
Στα 11.600 χιλιάδες ευρώ η Yamaha σου δίνει μια όμορφη μοτοσυκλέτα, με την αξιοπιστία της ιαπωνικής εταιρείας, το όνομα-θρύλος του μοντέλου που είναι συνδεδεμένο με επιτυχίες σε πωλήσεις και αγώνες, αλλά πάνω απ’ όλα ένα ολοκληρωμένο adventure bike, έτοιμο για ό,τι του ζητήσεις.
Αν και η Ténéré 700 βγαίνει και σ’ ένα πιο κυριλέ χρώμα, το Frozen Titanium, που της έξτρα πόντους στην εμφάνιση, εμείς τελικά θα προτιμήσουμε αυτήν την μπλε που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή (Icon Blue), με τα αγωνιστικά χρώματα της εταιρείας.
* Την Yamaha Ténéré 700 μας παραχώρησε για δοκιμή η Yamaha Motor Greece.
Διαβάστε ακόμη: Honda Hornet 1000: Μια «αγριεμένη» μοτοσικλέτα σε τιμή ευκαιρίας





