Dust+Cream: Στοχεύει σε επέκταση στο εξωτερικό με νέες επενδύσεις ύψους 4,5 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2025

Η επέκταση της DUST+CREAM στις αγορές του εξωτερικού αποτελεί τον νέο στόχο της CREAM TEAM ABEE για το 2025, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, που διαχειρίζεται την ελληνική αλυσίδα καλλυντικών, Λέανδρος Καρακατσάνης, σε δημοσιογραφική ξενάγηση στα γραφεία της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη.
Απαραίτητη για την ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό κρίνεται η ολοκλήρωση της επέκτασης της παραγωγής, σύμφωνα με τον κ. Καρακατσάνη, ο οποίος πρόσθεσε ότι για να διευρύνει τις ευκαιρίες ανάπτυξης σε νέες αγορές, η DUST+CREAM θα συμμετέχει σε περισσότερες εκθέσεις.
Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας διαμορφώνεται από 4 έως 4,5 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2025 – 2026, σύμφωνα με τον κ. Καρακατσάνη, περιλαμβάνει την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων και την μετεγκατάσταση, επέκταση και διαμόρφωση του σύγχρονου χώρου παραγωγής. Επιπλέον, η εταιρεία θα προχωρήσει σε ανακαινίσεις γραφείων των κεντρικών υπηρεσιών και σε αγορές νέων μηχανημάτων και γραμμών παραγωγής στα πλαίσια της στρατηγικής ενίσχυσης των κρεμικών και μακιγιάζ.
Τέλος, στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας εντάσσονται οι ψηφιακές επενδύσεις, όπως η αναβάθμιση των υποδομών Logistics, των υποδομών Cloud, τα συστήματα αυτοματοποίησης της παραγωγής και η αγορά νέου εργαστηριακού εξοπλισμού για το χημείο.
Την δημιουργία μίας ακόμα προϊοντικής σειράς με άλλο εμπορικό σήμα σχεδιάζει η CREAM TEAM, ώστε να επεκταθεί σε άλλα κανάλια ευρείας κατανάλωσης. «Στοχεύουμε σε επενδύσεις σε νέα κανάλια πωλήσεων, μέσω της χονδρικής, δημιουργώντας ένα business unit, που ουσιαστικά εμπορεύεται μπράντες εκτός της DUST+CREAM», σημείωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας, Παναγιώτης Κλειδόπουλος.
Όσον αφορά την τοποθέτηση των προϊόντων DUST+CREAM στα φαρμακεία ή shop in shop μέσα σε σούπερ μάρκετ, είναι στρατηγική απόφαση της εταιρείας να μην γίνει επέκταση. Ωστόσο, η εταιρεία διατηρεί συνεργασία με σούπερ μάρκετ για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label) της. «Αυτή τη στιγμή έχουμε ήδη συνεργασία με τα Market In και τα Discount σε κατηγορία PL και είμαστε ήδη σε συνομιλίες με την Μασούτης και τα My market, αλλά βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο», ανέφερε ο Διευθυντής Χονδρικής Πώλησης και Εξαγωγών της εταιρείας, Νικόλαος Σπανόπουλος.
Η DUST+CREAM έχει ήδη παρουσία στο Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για δημιουργία σημείου πώλησης στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος αλλά σε περιφερειακά αεροδρόμια.
Κατά το 2024, ο κύκλος εργασιών (τζίρος) της CREAM TEAM κινήθηκε ανοδικά, παρουσιάζοντας αύξηση 7% συγκριτικά με το 2023, όταν είχε διαμορφωθεί σε 16,5 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 11% σε σχέση με το 2022. Ο τζίρος της εταιρείας για το 2025 κινείται ανοδικά, κοντά στο 12% – 13%.
Οι πωλήσεις της εταιρείας για το 2024 ανήλθαν σε 17,7 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2025 αναμένονται διψήφια ποσοστά στις πωλήσεις, κοντά στα 20 εκατ. ευρώ, όπως πρόβλεψε ο κ. Κλειδόπουλος. Τα μεικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 9,9 εκατ. ευρώ και το ύψος του δανεισμού διαμορφώθηκε στα 4,3 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2024.
Επιπρόσθετα, το 2024, ολοκληρώθηκε το τετραετές επενδυτικό πλάνο της CREAM TEAM ύψους 4,093 εκατ. ευρώ, στο οποίο είχε προχωρήσει για την ανακαίνιση των καταστημάτων και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, καθώς και για την επέκταση της εταιρείας στην κυπριακή αγορά.
Σημειώνεται ότι η Cream Team ιδρύθηκε το 2000 στην Θεσσαλονίκη και άνοιξε το πρώτο κατάστημα DUST+CREAM στην Καλαμάτα το 2012 με τη μέθοδο του franchise. Πλέον, η εταιρεία διαθέτει δίκτυο 87 καταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, εκ των οποίων τα 53 είναι franchise και τα 29 εταιρικά στην Ελλάδα και 5 στην Κύπρο, καθώς και 2 eshops στις αντίστοιχες αγορές.
Αυτή την στιγμή έχει 10% μερίδιο αγοράς στα εξειδικευμένα beauty shops και 3% στο σύνολο της αγοράς, ενώ πάνω από 400.000 καταναλωτές επισκέπτονται κάθε μήνα τα καταστήματα του δικτύου DUST+CREAM.
Στο εργοστάσιο παράγονται 3,5 εκατ. τεμάχια τον χρόνο με μία βάρδια παραγωγής, αλλά υπάρχει δυναμικότητα παραγωγής 4,5 εκατ. τεμάχια τον χρόνο, με την προσθήκη μίας ακόμη βάρδιας.
Το 77% προϊόντων που πωλούνται από τα καταστήματα φέρουν το εμπορικό σήμα DUST+CREAM, ενώ το υπόλοιπο 23% είναι από ξένους οίκους των οποίων η εταιρεία έχει την αποκλειστική διανομή.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία διαχειρίζεται 7.500 κωδικούς μαζί με τις πρώτες ύλες. Από αυτούς οι 2.500 κωδικοί βρίσκονται στα ομώνυμα καταστήματα, ενώ οι 800 αντιστοιχούν στο 20% του τζίρου της εταιρείας.