StyleΑνδράς

Ακραία, ξεχωριστή και άκρως ποθητή

Την Ducati Streetfighter V2 S την ερωτεύεσαι γι αυτό που είναι: μια ακραία σπορ κατασκευή με μοναδικό στυλ.

Ducati Streetfighter V2 S, όπου ‘S’ βάλτε αναρτήσεις Ohlins μπρος πίσω γιατί γουστάρετε, αλλιώς παίρνετε την απλή, και ξεκινάμε απ’ τη πρώτη στροφή του βουνού. Ο καιρός σχεδόν τέλειος, δεκαοκτώ βαθμοί, 2 μποφόρ, πρωί προς μεσημέρι. Η Ducati Streetfighter V2 S πέφτει σχεδόν μόνη της και ακολουθεί την πορεία που θέλετε χωρίς να ασχοληθεί καθόλου με την ταχύτητα, την κλίση, την έξοδο.


Διαβάστε ακόμη: Suzuki GSX-8 T: Νέο-ρετρό, γυμνή και απολαυστική


Αν θέλετε να βάλετε δύσκολα σ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είστε πολύ καλός οδηγός και να βρίσκεστε στο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας. Στο δρόμο δεν θα καταφέρετε ούτε καλά καλά να πατήσει όλο το πέλμα της πίσω ρόδας που φοράει ένα χορταστικό 190άρι λάστιχο.

Ducati Streetfighter V2 S: Ακραία, ξεχωριστή και άκρως ποθητή

Αν θέλετε να βάλετε δύσκολα σ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είστε πολύ καλός οδηγός και να βρίσκεστε στο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας.

Και θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυτή η διάσταση σε μια μοτοσυκλέτα με 120 άλογα ίσως να είναι υπερβολή ή ίσως να κάνει ελαφρώς πιο αργό το στρίψιμο. Όχι όμως, αυτά δεν ισχύουν για την Ducati Streetfighter V2 S. Η σπορ naked μηχανή της ιταλικής φίρμας είναι πανάλαφρη, 175 κιλά, και στρίβει άμεσα βιδώνοντας το μπροστινό σύστημα μες στη στροφή, αφήνοντας τον αναβάτη να κάνει τα δικά του, όσα μπορεί δηλαδή, για να την οδηγήσει γρήγορα.

Το πόσο σπορ είναι αυτή η μοτοσυκλέτα φαίνεται κι απ’ τη θέση οδήγησης η οποία δεν απέχει πολύ από εκείνη της Panigale V2. Τα πόδια έρχονται αρκετά πίσω, ενώ ο κόρμος σκύβει μπροστά φορτίζοντας το πιρούνι αλλά και τους καρπούς σας. Κι αυτό θα το καταλάβετε στην κίνηση. Μετά από λίγη ώρα θα θέλετε να δραπετεύσετε απ’ τους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης γιατί εκτός από τα χέρια θα σας ενοχλεί και ο βαρύς συμπλέκτης. Η Ducati Streetfighter V2 S έχει ένα καλό quickshifter, αλλά στις πολύ χαμηλές ταχύτητες θα χρειαστείτε και τη βοήθειά του (του συμπλέκτη).

Το πόσο σπορ είναι αυτή η μοτοσυκλέτα φαίνεται κι απ’ τη θέση οδήγησης η οποία δεν απέχει πολύ από εκείνη της Panigale V2.

Κατά τ’ άλλα, ούσα τόσο ελαφριά, δεν πρόκειται να σας απασχολήσει ούτε στις επιτόπιες μανούβρες ούτε στα φανάρια όπου τα πόδια θα πατάνε καλά στο οδόστρωμα για τα περισσότερα αναστήματα. Η σέλα είναι μεν σχετικά σκληρή αλλά έχει περιθώριο να κινηθείς μπρος πίσω όταν θα αρχίσεις να πιάνεσαι. Αν και η αλήθεια είναι ότι όταν πας βόλτα για να ευχαριστηθείς οδήγηση, η έκκριση αδρεναλίνης θα αμβλύνει τις εντυπώσεις. Την Ducati Streetfighter V2 S την ερωτεύεσαι γι αυτό που είναι: μια ακραία σπορ κατασκευή με μοναδικό στυλ που σου προσφέρει απλόχερα συγκινήσεις όπως κι αν την οδηγήσεις. Ακόμα και ράθυμα, αν το καταφέρεις, βολτάροντας σε μια παραλιακή λεωφόρο χωρίς κίνηση.

Η Ducati Streetfighter V2 S είναι μια πανέμορφη σπορ naked μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερο χαρακτήρα που δε γίνεται παρά να σας ενθουσιάσει.

Είναι τόσο ελαφριά που δεν πρόκειται να σας απασχολήσει ούτε στις επιτόπιες μανούβρες ούτε στα φανάρια όπου τα πόδια θα πατάνε καλά κάτω.

Θέλετε να πούμε για χαρακτηριστικά; Ας πούμε κάποια αφού αν σκοπεύετε να την «παντρευτείτε», κάπου 20 χιλιάρικα θα χρειαστείτε. Έχουμε και λέμε λοιπόν, χάρτες απόδοσης μεταξύ των οποίων κι ένας Race, παραμετροποίηση όλων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για να την προσαρμόσετε στα γούστα σας, wheelie control, traction control, slide control, cornering ABS, τις υπέροχες αναρτήσεις Ohlins που προαναφέραμε, συνδεσιμότητα με το κινητό σας, cruise control, την ουρά από την αδερφή της Panigale V2 χωρίς σελάκι για τον συνοδηγό, ποιος άραγε θα ανέβαινε εκεί πίσω;, και πάει γράφοντας.


Διαβάστε ακόμη: Triumph Tiger Sport 660: Την απολαμβάνεις ακόμα και σε μια απλή περιστροφή του γκαζιού


Τι όμως κάνει την Ducati Streetfighter V2 S να ξεχωρίζει; Εάν έμενα στην εντύπωση που αποκομίζει κανείς απ’ τις φωτογραφίες μπορεί και να υποστήριζα ότι, ναι, όμορφη είναι, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Από κοντά τα πράγματα αλλάζουν. Η Ducati Streetfighter V2 S είναι μια από κείνες τις μοτοσυκλέτες που θα έβαζα στο σαλόνι μου, είναι από κείνες τις μηχανές που χαίρεσαι να χαζεύεις σταματημένη και να πλένεις όταν είναι λερωμένη. Τι κι αν έχασε 30 -ναι καλά διαβάσατε- άλογα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο..; Έχασε όμως και βάρος και είναι τόσο απολαυστική στην οδήγηση που δεν μου έλειψε περισσότερη δύναμη.

Ducati Streetfighter V2 S: Ακραία, ξεχωριστή και άκρως ποθητή

Και παραμετροποίηση όλων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων έχει, για να την προσαρμόσετε στα γούστα σας.

Αν ήθελα να της προσάψω μειονεκτήματα, θα έλεγα πως ο συμπλέκτης είναι σκληρός για τα γούστα μου, το κιβώτιο επίσης σκληρό όταν δεν χρησιμοποιείς το shifter, και το ίδιο το shifter όπως και στην Multistrada V2 S που φοράει τον ίδιο κινητήρα, αρνείται κάποιες φορές, κι όταν οι στροφές έχουν ανέβει πολύ, να λειτουργήσει χωρίς να προκαλέσει ένα βήξιμο κατά την αλλαγή σχέσης προς τα πάνω. Αυτά.

Κι αν με ρωτήσετε αν είναι σημαντικά, θα σας πω ότι αν είχα την οικονομική δυνατότητα να την αγοράσω δεν θα τα σκεφτόμουν καν. Η Ducati Streetfighter V2 S είναι μια πανέμορφη σπορ naked μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερο χαρακτήρα που μας ενθουσίασε.

* Την Ducati Streetfighter V2 S μας παραχώρησε για δοκιμή η Ducati Hellas.

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button