StyleΑνδράς

Διαφορετική από κάθε άλλη Suzuki που έχεις δει

Η Suzuki GSX-8 T έχει μια θέση οδήγησης, τυπική για naked bike, όπου όμως ο κορμός είναι λίγο πιο όρθιος και τα πόδια λυγίζουν ελαφρώς λιγότερο απ’ ό,τι στο πιο σπορ αδελφάκι της.

Πέμπτο μοντέλο με την ίδια καρδιά, τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 776 κυβικών εκατοστών και των 83 ίππων. Σε όλες τις προηγούμενες μοτοσυκλέτες που οδηγήσαμε για εσάς (GSX-8 S, GSX-8 R, VStrom 800 DE & VStrom 800), είχαμε επισημάνει το πόσο εύχρηστο και ροπάτο είναι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο.

Και στην περίπτωση της Suzuki GSX-8 T δεν θα μπορούσαμε να έχουμε την εξαίρεση. Η νέα γυμνή μοτοσυκλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου εκτοξεύεται από τη μια στροφή στην επόμενη με ακαριαία επιτάχυνση θυμίζοντας μηχανή με περισσότερα άλογα. Από τα μοντέλα που αναφέραμε πιο πάνω, η Suzuki GSX-8 T βρίσκεται πιο κοντά στη γυμνή GSX-8 S. Η βασική διαφορά τους πέρα απ’ το design είναι στην άνεση. Η Suzuki GSX-8 T έχει μια θέση οδήγησης, τυπική για naked bike, όπου όμως ο κορμός είναι λίγο πιο όρθιος και τα πόδια λυγίζουν ελαφρώς λιγότερο απ’ ό,τι στο πιο σπορ αδελφάκι της.

Αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες είναι για εκείνους που χρειάζονται μια καθημερινή naked bike με ενδοτικές αναρτήσεις κι απροβλημάτιστη πορεία μες στην κίνηση

Το ρεζερβούαρ είναι μεγαλύτερο, χωράει 16 λίτρα, και το σχήμα του θα βολέψει τους περισσότερους αναβάτες. Η Suzuki GSX-8 T είναι ελαφριά, 201 κιλά, και δεν θα σας προβληματίσει ποτέ μέσα στην κίνηση. Με ύψος σέλας 810 χιλιοστά θα πατάτε γερά σε κάθε φανάρι ενώ όταν χρειαστεί να την μετακινήσετε στατικά θα το κάνετε με αρκετή ευκολία.

Αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες είναι για εκείνους που χρειάζονται μια καθημερινή naked bike με ενδοτικές αναρτήσεις, απροβλημάτιστη πορεία μες στην κίνηση, έτοιμη όμως να χαρίσει συγκινήσεις στην επόμενη βόλτα τους εκτός αυτής.

Και η Suzuki GSX-8 T τα καταφέρνει περίφημα σ’ αυτόν ακριβώς τον ρόλο. Την είχα για 6 μέρες συντροφιά και ουδέποτε ασχολήθηκα για το αν θα συναντήσω κίνηση στο δρόμο, για το πού θα την σταθμεύσω ή για το αν μετά από μια άτσαλη κίνηση, από απροσεξία μου, γείρει και χρειαστεί να την κρατήσω για να μην μου πέσει.

Η Suzuki GSX-8 T σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συνδυάζει στοιχεία από το παρελθόν της ιαπωνικής φίρμας  με πινελιές από σύγχρονο design.

Πέρα απ’ την ουρά της που είναι ακριβώς ίδια μ’ εκείνη της GSX-8 S, η μοτοσυκλέτα ασπάζεται το νέο-ρετρό look με επιτυχία.

Suzuki GSX-8 T, «φιλική» ακόμα κι όταν τη φτάνεις στα όριά της

Όταν δε ξέκλεβα χρόνο για μια γρήγορη βόλτα, για να την ευχαριστηθώ σε μια στριφτερή διαδρομή, η Suzuki GSX-8 T ακολουθούσε πειθήνια όσο γρήγορος κι αν ήταν ο ρυθμός που της επέβαλλα. Είναι φιλική ακόμα κι όταν ψάχνεις τα όρια της ενώ πέφτει εύκολα από τη μια στροφή στην άλλη και παραμένει υπό κλίση χωρίς να σ’ ανησυχεί.

Η Suzuki GSX-8 T σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συνδυάζει στοιχεία από το παρελθόν της ιαπωνικής φίρμας  με πινελιές από σύγχρονο design. Και το αποτέλεσμα θα λέγαμε ότι είναι πετυχημένο. Πέρα απ’ την ουρά της που είναι ακριβώς ίδια μ’ εκείνη της GSX-8 S, η μοτοσυκλέτα ασπάζεται το νέο-ρετρό look με επιτυχία. Πιστεύουμε ότι και οι φωτογραφίες την αδικούν, από κοντά είναι πραγματικά όμορφη κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο εδώ που τα λέμε για τη Suzuki η οποία έχει συνήθως μια δική της ιδιόμορφη σχεδιαστική αντίληψη.

Suzuki GSX-8 T: Νέο-ρετρό, γυμνή και απολαυστική

Είναι πραγματικά όμορφη κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο εδώ που τα λέμε για τη Suzuki η οποία έχει συνήθως μια δική της ιδιόμορφη σχεδιαστική αντίληψη.

Τι δε μας άρεσε; Θα πρέπει να μπούμε σε λεπτομέρειες. Μια από αυτές ήταν η λειτουργία του shifter που έχει ως στάνταρ, όμως η μοτοσυκλέτα της δοκιμής δεν είχε καν ακόμα στρωθεί κι αν κρίνω από τα άλλα μοντέλα της Suzuki με το ίδιο σύστημα, μάλλον αυτό έφταιγε. Άλλη μια (λεπτομέρεια) είναι ο ήχος που παράγει ο κινητήρας, το φιλτροκούτι, η εξάτμιση, ό,τι τέλος πάντων δημιουργεί το σύνολό του, αυτό που φτάνει στα αυτιά μας. Αν μια μηχανή χρήζει αναζήτησης aftermarket εξάτμισης, και αλλαγή της εργοστασιακής, αυτή είναι η GSX-8 T. Μας φάνηκε κάπως αδιάφορος. Ο ήχος.

Αν λοιπόν αναζητάτε μια όμορφη γυμνή μοτοσυκλέτα με σπορ χαρακτήρα την οποία θα χρησιμοποιείτε χωρίς δράματα καθημερινά, βάλτε οπωσδήποτε στην λίστα σας και την Suzuki GSX-8 T. Εμείς θα επανέλθουμε κάποια στιγμή και με το «ντυμένο» αδελφάκι της, την GSX-8 TT.

* Την Suzuki GSX-8 T που κοστίζει 9.695 ευρώ, μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

StyleΑνδράς

Διαφορετική από κάθε άλλη Suzuki που έχεις δει

Η Suzuki GSX-8 T έχει μια θέση οδήγησης, τυπική για naked bike, όπου όμως ο κορμός είναι λίγο πιο όρθιος και τα πόδια λυγίζουν ελαφρώς λιγότερο απ’ ό,τι στο πιο σπορ αδελφάκι της.

Πέμπτο μοντέλο με την ίδια καρδιά, τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 776 κυβικών εκατοστών και των 83 ίππων. Σε όλες τις προηγούμενες μοτοσυκλέτες που οδηγήσαμε για εσάς (GSX-8 S, GSX-8 R, VStrom 800 DE & VStrom 800), είχαμε επισημάνει το πόσο εύχρηστο και ροπάτο είναι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο.

Και στην περίπτωση της Suzuki GSX-8 T δεν θα μπορούσαμε να έχουμε την εξαίρεση. Η νέα γυμνή μοτοσυκλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου εκτοξεύεται από τη μια στροφή στην επόμενη με ακαριαία επιτάχυνση θυμίζοντας μηχανή με περισσότερα άλογα. Από τα μοντέλα που αναφέραμε πιο πάνω, η Suzuki GSX-8 T βρίσκεται πιο κοντά στη γυμνή GSX-8 S. Η βασική διαφορά τους πέρα απ’ το design είναι στην άνεση. Η Suzuki GSX-8 T έχει μια θέση οδήγησης, τυπική για naked bike, όπου όμως ο κορμός είναι λίγο πιο όρθιος και τα πόδια λυγίζουν ελαφρώς λιγότερο απ’ ό,τι στο πιο σπορ αδελφάκι της.

Αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες είναι για εκείνους που χρειάζονται μια καθημερινή naked bike με ενδοτικές αναρτήσεις κι απροβλημάτιστη πορεία μες στην κίνηση

Το ρεζερβούαρ είναι μεγαλύτερο, χωράει 16 λίτρα, και το σχήμα του θα βολέψει τους περισσότερους αναβάτες. Η Suzuki GSX-8 T είναι ελαφριά, 201 κιλά, και δεν θα σας προβληματίσει ποτέ μέσα στην κίνηση. Με ύψος σέλας 810 χιλιοστά θα πατάτε γερά σε κάθε φανάρι ενώ όταν χρειαστεί να την μετακινήσετε στατικά θα το κάνετε με αρκετή ευκολία.

Αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες είναι για εκείνους που χρειάζονται μια καθημερινή naked bike με ενδοτικές αναρτήσεις, απροβλημάτιστη πορεία μες στην κίνηση, έτοιμη όμως να χαρίσει συγκινήσεις στην επόμενη βόλτα τους εκτός αυτής.

Και η Suzuki GSX-8 T τα καταφέρνει περίφημα σ’ αυτόν ακριβώς τον ρόλο. Την είχα για 6 μέρες συντροφιά και ουδέποτε ασχολήθηκα για το αν θα συναντήσω κίνηση στο δρόμο, για το πού θα την σταθμεύσω ή για το αν μετά από μια άτσαλη κίνηση, από απροσεξία μου, γείρει και χρειαστεί να την κρατήσω για να μην μου πέσει.

Η Suzuki GSX-8 T σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συνδυάζει στοιχεία από το παρελθόν της ιαπωνικής φίρμας  με πινελιές από σύγχρονο design.

Πέρα απ’ την ουρά της που είναι ακριβώς ίδια μ’ εκείνη της GSX-8 S, η μοτοσυκλέτα ασπάζεται το νέο-ρετρό look με επιτυχία.

Suzuki GSX-8 T, «φιλική» ακόμα κι όταν τη φτάνεις στα όριά της

Όταν δε ξέκλεβα χρόνο για μια γρήγορη βόλτα, για να την ευχαριστηθώ σε μια στριφτερή διαδρομή, η Suzuki GSX-8 T ακολουθούσε πειθήνια όσο γρήγορος κι αν ήταν ο ρυθμός που της επέβαλλα. Είναι φιλική ακόμα κι όταν ψάχνεις τα όρια της ενώ πέφτει εύκολα από τη μια στροφή στην άλλη και παραμένει υπό κλίση χωρίς να σ’ ανησυχεί.

Η Suzuki GSX-8 T σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συνδυάζει στοιχεία από το παρελθόν της ιαπωνικής φίρμας  με πινελιές από σύγχρονο design. Και το αποτέλεσμα θα λέγαμε ότι είναι πετυχημένο. Πέρα απ’ την ουρά της που είναι ακριβώς ίδια μ’ εκείνη της GSX-8 S, η μοτοσυκλέτα ασπάζεται το νέο-ρετρό look με επιτυχία. Πιστεύουμε ότι και οι φωτογραφίες την αδικούν, από κοντά είναι πραγματικά όμορφη κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο εδώ που τα λέμε για τη Suzuki η οποία έχει συνήθως μια δική της ιδιόμορφη σχεδιαστική αντίληψη.

Suzuki GSX-8 T: Νέο-ρετρό, γυμνή και απολαυστική

Είναι πραγματικά όμορφη κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο εδώ που τα λέμε για τη Suzuki η οποία έχει συνήθως μια δική της ιδιόμορφη σχεδιαστική αντίληψη.

Τι δε μας άρεσε; Θα πρέπει να μπούμε σε λεπτομέρειες. Μια από αυτές ήταν η λειτουργία του shifter που έχει ως στάνταρ, όμως η μοτοσυκλέτα της δοκιμής δεν είχε καν ακόμα στρωθεί κι αν κρίνω από τα άλλα μοντέλα της Suzuki με το ίδιο σύστημα, μάλλον αυτό έφταιγε. Άλλη μια (λεπτομέρεια) είναι ο ήχος που παράγει ο κινητήρας, το φιλτροκούτι, η εξάτμιση, ό,τι τέλος πάντων δημιουργεί το σύνολό του, αυτό που φτάνει στα αυτιά μας. Αν μια μηχανή χρήζει αναζήτησης aftermarket εξάτμισης, και αλλαγή της εργοστασιακής, αυτή είναι η GSX-8 T. Μας φάνηκε κάπως αδιάφορος. Ο ήχος.

Αν λοιπόν αναζητάτε μια όμορφη γυμνή μοτοσυκλέτα με σπορ χαρακτήρα την οποία θα χρησιμοποιείτε χωρίς δράματα καθημερινά, βάλτε οπωσδήποτε στην λίστα σας και την Suzuki GSX-8 T. Εμείς θα επανέλθουμε κάποια στιγμή και με το «ντυμένο» αδελφάκι της, την GSX-8 TT.

* Την Suzuki GSX-8 T που κοστίζει 9.695 ευρώ, μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button