StyleΑνδράς

Σας έχουμε 3 λόγους που είναι μια από τις καλύτερες επιλογές για αστική χρήση

Ένα BYD πιο ώριμο και απόλυτα στοχευμένο για όποιον ζητάει ένα προσιτό ηλεκτροκίνητο οικογενειακό crossover SUV, κυρίως για χρήση μέσα και γύρω από την πόλη. (photo: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

Δεν έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που η BYD πάτησε πόδι στην Ελλάδα και ήδη προσφέρει στην αγορά οκτώ διαφορετικά μοντέλα. Μέχρι πριν από λίγους μήνες, όμως, δεν είχε αντιπροσώπευση στην ιδιαίτερα δημοφιλή και ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των λεγόμενων B-SUV ή μικρών αστικών crossover, αν προτιμάτε.

Αυτό το μικρό κενό στην γκάμα της BYD, ανάμεσα στο B-hatchback Dolphin και το C-SUV Atto 3, έρχεται τώρα να συμπληρώσει το Atto 2. Όπως δείχνει το όνομά του, είναι μικρότερο από το Atto 3:  κατά 14,5 cm σε μήκος και κατά 4,5 cm σε πλάτος. Είναι όμως συνολικά ψηλότερο, κατά 6 cm, πράγμα που του δίνει λίγο διαφορετικές αναλογίες.

Αν εξαιρέσουμε το σύνολο εμπρός φώτων-μάσκας, που η BYD αποκαλεί “dragon face”, και την πίσω φωτεινή μπάρα (με το μοτίβο “Moebius” –του απείρου– στα άκρα της), το Atto 2 δεν μοιάζει με το Atto 3.

Από το πλάι, με την «αιωρούμενη» σκεπή του, θυμίζει λίγο το smart#1, αλλά παρότι έχει περισσότερη προσωπικότητα από τον μεγαλύτερο αδελφό του, δεν θα λέγαμε ότι, σε μια κατηγορία όπου υπάρχουν μοντέλα σαν το Renault 5 E-Tech, το Fiat Grande Panda ή και το Kia EV3, ξεχωρίζει.

Η BYD έχει προσλάβει, ως υπεύθυνο του σχεδιαστικού της τμήματος, τον Wolfgang Egger, που είχε επιτυχημένη καριέρα σε Alfa Romeo, Audi, SEAT και Lamborghini, αλλά φαίνεται πως οι Κινέζοι δεν είναι διατεθειμένοι να πάρουν σχεδιαστικά ρίσκα.

Άλλωστε, το Atto 2 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία, εδώ κι ενάμιση χρόνο, από τη συντηρητική κινεζική αγορά, ως Yuan Up. Εν πάση περιπτώσει, το αυτοκίνητο δείχνει μοντέρνο κι ευχάριστο στο μάτι, έστω κι αν δεν σου τραβάει την προσοχή.

Το σύστημα κίνησης είναι τεχνολογίας «8 σε 1», όπως την αποκαλεί η BYD, καθώς τα οκτώ βασικά στοιχεία είναι ενσωματωμένα σε ενιαία μονάδα.

Σχεδιασμένο υπό την επίβλεψη Γερμανού, έχει περισσότερη προσωπικότητα από άλλα BYD, αν και θυμίζει κάπως το smart#1. (photo: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

BYD: Περί τεχνολογίας

Η BYD δεν είναι μια τυχαία κινεζική φίρμα. Είναι ένας κολοσσός: ο δεύτερος σε μέγεθος παραγωγός μπαταριών κίνησης στον κόσμο και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων NEV (ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών). Στον τομέα έρευνας κι εξέλιξης, απασχολεί 120.000 μηχανικούς που κατοχυρώνουν 32 πατέντες την ημέρα!

Πού φαίνονται όλα αυτά στο Atto 2; Μεταξύ άλλων, στην μπαταρία, το σύστημα κίνησης και τη δομή του αυτοκινήτου. Η μπαταρία είναι χημείας LFP (λιθίου, φωσφορικού σιδήρου, χωρίς κοβάλτιο) που έχει χαμηλότερο κόστος, είναι ασφαλέστερη σε ακραίες θερμοκρασίες και αντέχει περισσότερους κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης με μικρότερη απώλεια χωρητικότητας. Επιπλέον, η πατενταρισμένη διάταξη των στοιχείων “Blade” (σε λεπίδες) δίνει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα.

Το σύστημα κίνησης είναι τεχνολογίας «8 σε 1», όπως την αποκαλεί η BYD, καθώς τα οκτώ βασικά στοιχεία (ηλεκτρομοτέρ, μετάδοση, inverter, συστήματα ελέγχου κ.λπ.) είναι ενσωματωμένα σε ενιαία μονάδα.

Αυτό όμως που αποτελεί πρωτιά για μοντέλο της κατηγορίας είναι η δομή “Cell-to-Body” (CTB) όπου το πάτωμα της βασικής πλατφόρμας e-Platform 3.0 αποτελεί και το άνω κάλυμμα της μπαταρίας. Η ενσωμάτωση της μπαταρίας στο πλαίσιο φέρνει σημαντικά οφέλη στην ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την εκμετάλλευση του χώρου και τον περιορισμό του βάρους.

Κατά τα άλλα, οι μηχανολογικές προδιαγραφές του Atto 2 είναι μάλλον συμβατικές: Συγχρονικός ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, μετάδοση μιας σχέσης, κίνηση στους εμπρός τροχούς και ημιάκαμπτος πίσω άξονας (το Atto 3 έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων). Η ισχύς φτάνει τους 177 ίππους, η ροπή τα 290 Nm και η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 45,1 kWh (ονομαστική 51,1 kW).

Σημαντικό είναι ότι το Atto 2 μπορεί να κάνει έως και 350 km στην πόλη με μια πλήρη φόρτιση.

Μοντέρνο αλλά «σοβαρό» εσωτερικό, χωρίς τα «παιχνιδιάρικα» στοιχεία του Atto 3. Ποιοτικά τα υλικά και προσεγμένη η κατασκευή. (photo: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

Περάστε στο «σαλόνι» του BYD Atto

Αν χαρακτηρίσουμε την εξωτερική εμφάνιση του Atto 2 σύγχρονη αλλά συγκρατημένη, το ίδιο θα πούμε και για το εσωτερικό του. Καμία σχέση με το Atto 3 ή το Dolphin. Εδώ δεν υπάρχουν κυματοειδείς επιφάνειες ούτε πολυχρωμίες ούτε παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες. Το μόνο κοινό σημείο είναι η οθόνη αφής του infotainment που μπορεί να περιστραφεί ηλεκτρικά από διάταξη landscape σε portrait.

Οι σχεδιαστικές γραμμές είναι απλές και τα υλικά δείχνουν ποιοτικά, με μαλακά αφρώδη πλαστικά και αρκετά πειστικό “vegan” δέρμα. Υπάρχουν και σκληρά πλαστικά, αλλά δεν τραβούν το μάτι και γενικά η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη, με στιβαρή συναρμολόγηση, στενούς αρμούς και απουσία τριγμών. Ακόμη και ο ήχος που κάνουν οι πόρτες όταν κλείνουν παραπέμπει σε ακριβότερα αυτοκίνητα.

Αναμενόμενα, στο ταμπλό δεσπόζουν δύο ψηφιακές οθόνες: μία 8,8” για τον οδηγό και μία αφής 12,8” για το σύστημα πολυμέσων. Η πρώτη είναι παραμετροποιήσιμη και παρέχει πολλή πληροφορία, με μοντέρνα, όμορφα γραφικά αν και κάπως μικρή γραμματοσειρά. Η δεύτερη χρησιμοποιεί το νεότερο, βασισμένο σε Android, λογισμικό της BYD, με καθαρά γραφικά και άμεση απόκριση.

Το σύστημα υποστηρίζει πολλές δημοφιλείς εφαρμογές και μπορεί να αναβαθμίζεται με Over-The-Air ενημερώσεις. Τα μενού (στα ελληνικά) είναι κάπως περίπλοκα, αλλά μπορείς να φτιάξεις τις δικές σου συντομεύσεις, π.χ. για να απενεργοποιείς εύκολα κάποια οδηγικά βοηθήματα που εκνευρίζουν (παρακολούθηση προσοχής οδηγού, διατήρηση λωρίδας, ειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας).

Ευτυχώς, η BYD δεν σε αναγκάζει να ελέγχεις όλες τις λειτουργίες μέσω της οθόνης. Για κάποιες βασικές υπάρχουν φυσικά πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα και κουμπιά στο τιμόνι. Οι ρυθμίσεις του κλιματισμού γίνονται από την οθόνη, αλλά σου δίνεται η δυνατότητα ρύθμισης της θερμοκρασίας και του ανεμιστήρα απλά κάνοντας swipe με τρία δάχτυλα, πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά, αντίστοιχα – μια έξυπνη και πρακτική καινοτομία.

Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα φωνητικών εντολών, που λειτουργούν σωστά καθώς η ψηφιακή βοηθός έχει καλή αντίληψη. Τέλος, το σύστημα προσφέρει ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto για smartphone mirroring στην οθόνη των πολυμέσων.

Το Atto 2 μπορεί να είναι το μικρό SUV της BYD, όμως είναι ένα σχετικά μεγάλο αυτοκίνητο.

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, με ενσωματωμένο προσκέφαλο. (photo: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

Προτεραιότητα στους επιβάτες

Τα μπροστινά καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα στηρίζουν σωστά το σώμα και ρυθμίζονται ηλεκτρικά – κάτι σπάνιο στην κατηγορία. Εύκολα βρίσκεις τη θέση οδήγησης που σου ταιριάζει και ο χώρος είναι άνετος ακόμα κι αν είσαι ψηλός. Την αίσθηση της ευρυχωρίας μειώνει η ογκώδης κεντρική κονσόλα, αλλά αυτό είναι απλά μια εντύπωση.

Το Atto 2 μπορεί να είναι το μικρό SUV της BYD, όμως είναι ένα σχετικά μεγάλο αυτοκίνητο, με μεταξόνιο 2,62m και πλάτος 1,83m. Οι διαστάσεις αυτές αντανακλώνται στους χώρους της καμπίνας που, ιδίως πίσω, είναι εντυπωσιακά μεγάλοι. Τρεις ενήλικοι κάθονται άνετα, με άφθονο «αέρα» μπροστά από τα γόνατα και πάνω από το κεφάλι, ενώ έχουν και αρκετό χώρο για τα πόδια, κάτω από τα εμπρός καθίσματα.

Η πρόσβαση στο εσωτερικό είναι εύκολη και η ατμόσφαιρα φωτεινή χάρη και στην πανοραμική ηλιοροφή (στάνταρ στην έκδοση Boost της δοκιμής). Υπάρχουν επίσης αρκετές πρακτικές θήκες για μικροπράγματα, με ανάμεσά τους και μία για ασύρματη φόρτιση του κινητού.

Υπόδειγμα ευρυχωρίας, λοιπόν, το Atto 2; Για τους επιβάτες, ναι. Όχι όμως και για τις αποσκευές τους. Το πορτμπαγκάζ μπορεί να έχει ονομαστική χωρητικότητα 400 λίτρων, όμως με το (αποσπώμενο) δάπεδο στη θέση του, είναι μάλλον μικρό. Και δεν υπάρχει χώρος (frunk) κάτω από το εμπρός καπό, όπως στο smart#1. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι το Atto 2 είναι ένα «αστικό» SUV, δεν είναι φτιαγμένο για ταξίδια.

Πάντως, το πορτ μπαγκάζ έχει πρακτικό σχήμα, είναι εύκολο στη φόρτωση και κάτω από το δάπεδο υπάρχει αρκετός επιπλέον χώρος για τα καλώδια φόρτισης και άλλα αντικείμενα (τρίγωνο, φαρμακείο και τα τοιαύτα). Κι αν είναι να ταξιδέψουν δύο ή τρεις, μπορείς να διπλώσεις το (διαιρούμενο 60/40) πίσω κάθισμα και να ελευθερώσεις μεγάλο χώρο με επίπεδο δάπεδο.

Αυτό που κάνει εντύπωση από την πρώτη στιγμή είναι το πόσο καλά απορροφώνται οι ανωμαλίες του δρόμου από τη μαλακή ανάρτηση.

Άνετος χώρος πίσω για τρεις ενήλικους, εντελώς επίπεδο δάπεδο με «βαρέως τύπου» καουτσουκένιο πατάκι. (photo: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

BYD Atto 2, ο φίλος της πόλης

Βολεύεσαι στο κάθισμα του οδηγού, πατάς το “Start” στην κεντρική κονσόλα, βάζεις τον «κρυστάλλινο» επιλογέα στο “D” και ξεκινάς. Ομαλά κι αθόρυβα. Ακόμα και με το πρόγραμμα Sport, η δύναμη έρχεται σταδιακά, χωρίς το απότομο τίναγμα άλλων ηλεκτρικών που αρχικά εντυπωσιάζει αλλά ύστερα κουράζει. Η απόκριση του Atto 2 στο γκάζι είναι φιλική, ιδανική για οδήγηση στην πόλη. Μόνο που, αν γκαζώσεις δυνατά από στάση σε γλιστερό δρόμο, οι μπροστινοί τροχοί σπινάρουν εύκολα.

Κάθεσαι σχετικά ψηλά, έχεις καλή ορατότητα εμπρός και πλάγια, το τιμόνι «κόβει» αρκετά (κύκλος στροφής 10,5 m), έχεις το σύστημα παρατήρησης τυφλού σημείου να σε βοηθάει και παρκοραντάρ εμπρός-πίσω, όπως και κάμερα 360° για το παρκάρισμα. Όλα καλά.

Το μόνο που δεν υπάρχει είναι πρόγραμμα “one pedal” ώστε να οδηγείς στην κίνηση χωρίς να πατάς καθόλου το φρένο. Υπάρχουν δύο προγράμματα ανακτητικού φρεναρίσματος, Low και High, που δεν δίνουν όμως τόσο δυνατή επιβράδυνση. Πάντως, η απόκριση στο πεντάλ του φρένου είναι απόλυτα γραμμική – κάτι σπάνιο σε ηλεκτρικά ή και υβριδικά.

Αυτό που σου κάνει εντύπωση από την πρώτη στιγμή είναι το πόσο καλά απορροφώνται οι ανωμαλίες του δρόμου από τη μαλακή ανάρτηση σε συνδυασμό με το ψηλό, 60άρι, προφίλ των ελαστικών. Σπάνια νιώθεις κραδασμό ή ακούς θόρυβο, το αμάξωμα δείχνει στιβαρό και οδηγείς ανέμελα χωρίς να χρειάζεται να αποφεύγεις λακκούβες, μπαλώματα της ασφάλτου ή φρεάτια.

Το Atto 2 δείχνει μοντέρνο κι ευχάριστο στο μάτι, έστω κι αν δεν σου τραβάει την προσοχή.
BYD Atto 2:

Λεπτά φωτιστικά σώματα σ’ ένα εμπρός μέρος που η BYD αποκαλεί «dragon face”. Πρίζα φόρτισης στο εμπρός δεξί φτερό. Τροχοί 17” και λάστιχα με 60άρι προφίλ. «Αιωρούμενη» σκεπή με «τεθλασμένο» σπόιλερ. H «ταινία του Moebius» στα πίσω φώτα συμβολίζει το άπειρο. (photos: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

Ας πάμε και λίγο πιο έξω

Το Atto 2 μπορεί να είναι φιλικό στον τρόπο απόδοσης, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αργό. Κάθε άλλο. Τα 177 άλογα και τα 290 Nm ροπής δίνουν στο (όχι βαρύ) SUV των 1.570 kg γρήγορες επιδόσεις, με 7,9” για το 0-100 km/h κατά τον κατασκευαστή. Τα προσπεράσματα γίνονται στο «πι και φι» κι έχεις στη διάθεσή σου δύναμη ακόμη και σε τριψήφιες ταχύτητες, όπου περιμένεις από ένα ηλεκτρικό να αρχίσει να «λαχανιάζει».

Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύεις άνετα, με μόνο τον αεροδυναμικό θόρυβο από τους καθρέφτες να ακούγεται μετά τα 120 km/h. Αν θέλεις όμως να οδηγήσεις γρήγορα σε δρόμο με στροφές, το Atto 2 σού δείχνει πως δεν έχει φτιαχτεί για κάτι τέτοιο. Με τη μαλακή του ανάρτηση, είναι ένα αυτοκίνητο που δεν αγαπά τις απότομες εντολές με το τιμόνι, το γκάζι ή το φρένο.

Λόγω χαμηλού κέντρου βάρους, γέρνει λιγότερο απ’ όσο θα περίμενες, αλλά δεν έχει τον έλεγχο του βάρους και τον επικοινωνιακό χαρακτήρα που θα σε εμπνεύσουν. Το ελαφρύ (ακόμη και στο πρόγραμμα Sport) τιμόνι δεν σε πληροφορεί για την πρόσφυση των εμπρός τροχών, ενώ το αμάξωμα έχει την τάση να «πλέει» όταν το αυτοκίνητο ζοριστεί, ιδίως σε ανώμαλη άσφαλτο.

Τίποτε το επικίνδυνο, απλά το Atto 2 σε βγάζει από τη «ζώνη άνεσής» σου και σου κόβει τον ενθουσιασμό, αναγκάζοντάς σε να κόψεις λίγο ρυθμό και να οδηγείς πιο «χυτά». Άλλωστε ηλεκτρικό SUV οδηγείς, όχι GTi ή διθέσιο roadster. Κι αν επιμείνεις, θα σε ανακαλέσουν στην τάξη τα ηλεκτρονικά – αν δεν το κάνει ο δείκτης κατανάλωσης ρεύματος…

Τα προσπεράσματα γίνονται στο «πι και φι» κι έχεις στη διάθεσή σου δύναμη ακόμη και σε τριψήφιες ταχύτητες.
BYD Atto 2:

Ψηφιακό καντράν 8,8”, διαμορφώσιμο, με μοντέρνα γραφικά και πολλή πληροφορία. Η οθόνη αφής 12,8” μπορεί να περιστραφεί ηλεκτρικά από landscape σε portrait. «Κρυστάλλινος» επιλογέας και πρακτικοί, φυσικοί διακόπτες στην κονσόλα. Στάνταρ γυάλινη πανοραμική οροφή με συρόμενο σκιάδιο. (photos: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

Ολιγαρκές, αλλά με μικρό «στομάχι» το BYD Atto 2

Το BYD Atto 2 αποδείχτηκε στα χέρια μας αξιοσημείωτα οικονομικό. Σύμφωνα με τον ψηφιακό μετρητή του ταμπλό, κατανάλωσε κατά μέσον όρο μόνο 14,4 kWh/100 km το επταήμερο της δοκιμής μας. Να σημειώσουμε όμως ότι οδηγούσαμε προσεκτικά και για αρκετό διάστημα με το πρόγραμμα Eco.

Μέσα στην πόλη, η κατανάλωση ήταν στις 13 kWh/ 100km, οπότε μπορεί κανείς να υπολογίζει σε μια συνολική μέση κατανάλωση 15-15,5 kWh/100 km με νορμάλ οδήγηση και σε λίγο περισσότερο στον αυτοκινητόδρομο.

Αναφέρουμε τον αυτοκινητόδρομο διότι εκεί το Atto 2 δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά. Στα 110 km/h καταναλώνει κάπου 18 kWh/100 km και στα 130 πάνω από 23 kWh/100 km. Αν θεωρήσουμε ως μέση τιμή τις 19,5 kWh/100 km, η απόσταση που καλύπτει κανείς στην «εθνική» μόλις που ξεπερνά τα 160 km για κάθε φόρτιση από το 10% έως το 80% της μπαταρίας.

Αυτό είναι λίγο, αν βάλουμε στην εξίσωση και τη χαμηλή ισχύ φόρτισης των 65 kW που επιτρέπει το σύστημα ελέγχου BMS (ο μέσος όρος της κατηγορίας είναι στα 100 kW), καθώς για μια φόρτιση 10-80% απαιτούνται 36’ και για να «ξεχειλίσουμε» την μπαταρία θα περιμένουμε κάπου μία ώρα. Με δυο λόγια, για μακρινά ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, το Atto 2 δεν είναι πολύ καλύτερο από ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης τύπου Leapmotor T03.

Όμως, ηλεκτρικό για την πόλη δεν είναι ουσιαστικά και το Atto 2; Η BYD δεν το κρύβει. Και ο λόγος που του έχει βάλει μικρή μπαταρία είναι για να έχει χαμηλότερη τιμή. Όπως έχει κάνει και η Citroën με το e-C3 Aircross.

Το σημαντικό στην περίπτωση του Atto 2 είναι ότι μπορεί να κάνει έως και 350 km στην πόλη με μια πλήρη φόρτιση. Δηλαδή, δεν θα χρειαστεί πάνω από μία φόρτιση την εβδομάδα. Ο onboard φορτιστής δέχεται ισχύ έως 11 kW AC, οπότε η εβδομαδιαία αυτή φόρτιση σε τριφασική παροχή θα απαιτήσει κάπου 5,5 ώρες – πολύ λιγότερο από μια νύχτα στο γκαράζ.

Πλούσιος ο εξοπλισμός και κορυφαία η σχέση τιμής/αξίας, αφού όλος ο ηλεκτρικός ανταγωνισμός, από Ευρώπη και Ασία, κοστίζει πάνω από €35.000.
BYD Atto 2:

Το «τεθλασμένο» σπόιλερ οροφής και η «ποδιά» κάτω από τον προφυλακτήρα θυμίζουν BMW X1, αλλά η πίσω μπάρα φώτων είναι τυπική ηλεκτρικού BYD. (photo: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

Μιλάμε για value for money

Μικρή η μπαταρία; Τότε χαμηλότερη η τιμή. Το BYD Atto 2 ξεκινά από τα €29.990 χωρίς την επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Με την επιδότηση (αν και όποτε) και την προσφορά της αντιπροσωπείας, η τιμή πέφτει στα €24.990 για τη «βασική» έκδοση Active. Και δεν μιλάμε εδώ για σπαρτιάτικη έκδοση.

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει ως στάνταρ ένα πλήρες πακέτο οδηγικών βοηθημάτων ADAS με προσαρμοζόμενο cruise control, ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, παρκοραντάρ πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, πανοραμική ηλιοροφή, την περιστρεφόμενη οθόνη πολυμέσων (εδώ 10,1”) και κλιματισμό με αντλία θερμότητας για οικονομία ρεύματος τον χειμώνα.

Η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού “Boost” (της δοκιμής) κοστίζει €31.990, ή €25.490 με την προσφορά και την επιδότηση. Έχει μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,8” και επιπλέον κάμερα 360°, παρκοραντάρ μπροστά, θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και θέση ασύρματης φόρτισης 15 W για smartphone.

Πλούσιος λοιπόν ο εξοπλισμός και κορυφαία η σχέση τιμής/αξίας, αφού όλος ο ηλεκτρικός ανταγωνισμός, από Ευρώπη και Ασία, κοστίζει πάνω από €35.000, με εξαίρεση το Citroën e-C3 Aircross 48 kWh (από €27.400) που όμως είναι πιο αδύναμο (113 ίπποι) και με πιο λιτό εξοπλισμό.

Τέλος, για όσους η μικρή μπαταρία αποτελεί “deal-breaker”, θα πούμε ότι περί το τέλος της χρονιάς θα παρουσιαστεί και έκδοση του Atto 2 με μπαταρία 65 kWh (αντί 51,1), 201 ίππους και μικτή αυτονομία αυξημένη κατά 108 km, στα 420 km (WLTP). Η τιμή όμως θα είναι αναπόφευκτα υψηλότερη.

Δεν είναι φτιαγμένο για «σπορ» οδήγηση, όμως είναι ασφαλές και άνετο στο δρόμο. (photo: DRIVE/Θ. Κουτσογιάννης)

Τα βασικά

Μοντέλο: BYD Atto 2 Boost
Κινητήρας: Ηλεκτρικός, συγχρονικός, μόνιμου μαγνήτη
Ισχύς: 177 HP
Ροπή: 290 Nm
Μετάδοση / Κιβώτιο: FWD / Αυτόματο, μιας σχέσης
Μπαταρία: LFP, ωφέλιμης χωρητικότητας 45,1 kWh
Κατανάλωση / Αυτονομία: 15,2 kWh/100km / 300 km (πραγματική)
Επιτάχυνση: 0-100 km/h: 7,9”
Τελική ταχύτητα: 160 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
Τιμή: από €31.990 (€25.490 με έκπτωση και την κρατική επιδότηση)

* Δείτε περισσότερα για το BYD Atto 2 εδώ.

 

Διαβάστε ακόμη: Νέα Renault Rafale και Austral: Ευρωπαϊκή δόση απεξάρτησης

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button