
Η Honda Hornet 1000 SP (δώστε βάση στο SP), κοστίζει 13.850 ευρώ, 2 χιλιάδες παραπάνω από την απλή.
Δε σας το είχαμε υποσχεθεί; Δε σας είχαμε γράψει όταν δοκιμάζαμε την Honda Hornet 1000, ένα μήνα περίπου πριν (εδώ), ότι θα δοκιμάζαμε και την σπέσιαλ αδελφή της για να δούμε πόσο διαφέρει από εκείνον τον κόκκινο δαίμονα;
Η Honda Hornet 1000 SP (δώστε βάση στο SP), κοστίζει 13.850 ευρώ, 2 χιλιάδες παραπάνω από την απλή γιατί: έχει 4 αλογάκια παραπάνω, δηλαδή 156, quickshifter, φρενούκλες Stylema της Brembo, και ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση Ohlins.
Τώρα η Hornet 1000 SP που βλέπετε στις φωτογραφίες, η οποία ειρήσθω εν παρόδω, βγαίνει μόνο σ’ αυτό το κακό μαύρο ματ χρώμα – δε θα μας χάλαγε και σε κόκκινο – είχε και ως έξτρα καρίνα, ανοδιωμένη τάπα λαδιού, προστατευτική σίτα ψυγείου, καβαλέτο τιμονιού, αλουμινένια μαρσπιέ οδηγού, σέλα με επένδυση αλκαντάρα, προστατευτικό στο ρεζερβουάρ, όμορφο φιμέ μασκάκι και τέλος, το αφήσαμε για το τέλος γιατί είναι το καλύτερο: τελικό εξάτμισης SC Project από carbon το οποίο στις ψηλές στροφές θα σας θυμίσει αγωνιστική μοτοσυκλέτα.
Με αυτές τις μοτοσυκλέτες δεν θα βολτάρεις ώρες ατελείωτες γιατί κουράζουν. Όπως και δεν θα ταξιδέψεις γιατί θα ’χεις να παλεύεις με τον αέρα όλη την ώρα.
Οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά για τη Honda Hornet 1000 SP
Πέρα όμως από τα καλούδια με τα οποία είναι προικισμένη, δε μας είπες, αξίζει; Με μια λέξη: ΝΑΙ. Όμως η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη από την στάνταρ έκδοση οπότε όσοι την έχετε ήδη πάρει μην αισθάνεστε μειονεκτικά. Η ουσία κρίνεται στις λεπτομέρειες.
Λεπτομέρειες όπως η αίσθηση που σου δίνει η Honda Hornet 1000 SP στις στροφές. Δεν κουνιέται τίποτα ενώ έχεις την εντύπωση ότι μπορείς να πιέσεις κι άλλο, να ξεπεράσεις τους φόβους σου και να αυξήσεις τον ρυθμό σου. Βέβαια, το πίσω αμορτισέρ είναι πλέον αρκετό σκληρό, οτιδήποτε συναντάς στον δρόμο, και το παραμικρό χαλικάκι το νιώθεις.
Η άνεση όμως, παρόλα αυτά, δεν διαφοροποιείται από αυτή της στάνταρ έκδοσης. Θα τολμούσα να πω ότι σε συνδυασμό με την διαφορετική σέλα της μοτοσυκλέτας της δοκιμής τα πράγματα για sport naked μηχανή ήταν αρκετά καλά. Με αυτές τις μοτοσυκλέτες δεν θα βολτάρεις ώρες ατελείωτες γιατί κουράζουν. Όπως και δεν θα ταξιδέψεις γιατί θα ’χεις να παλεύεις με τον αέρα όλη την ώρα. Αν και η Hornet 1000 SP έχει απρόσμενα καλή αεροδυναμική και μεγάλο 17λιτρο ρεζερβουάρ έτσι ώστε να μην ψάχνετε για πρατήριο καυσίμων τρεις την νύχτα.
Αυτό που παραμένει ως πρόβλημα και σ’ αυτή την σπέσιαλ έκδοση, είναι τα πόδια. Ανοίγουν αρκετά και τουλάχιστον για τους ψηλούς, βρίσκουν στα νεύρα του ντεπόζιτου.
Οι δύο ενστάσεις μας
Αυτό που παραμένει ως πρόβλημα και σ’ αυτή την σπέσιαλ έκδοση, είναι τα πόδια. Ανοίγουν αρκετά και τουλάχιστον για τους ψηλούς, βρίσκουν στα νεύρα του ντεπόζιτου. Και είναι κρίμα γιατί η υπόλοιπη θέση οδήγησης για γυμνή μοτοσυκλέτα είναι μια χαρά. Αρκούντως άνετη και αρκούντως σπορ.
Όπως μια χαρά είναι και αυτή η Honda μες στην πόλη. Δε θα σας απασχολήσει τίποτα παρά μονάχα το να μην ανοίγετε το γκάζι κάθε τρεις και λίγο με κίνδυνο να σας γράψουν. Τα ηλεκτρονικά συστήματα στην Hornet 1000 SP είναι τα ίδια μ’ αυτά της απλής κι εδώ έχουμε δυο ενστάσεις. Επιλέγεις το traction control στο off και μόλις σβήσεις τη μηχανή, χάνεται η ρύθμιση οπότε πρέπει να το ξανά-απενεργοποιήσεις όταν θα τη βάλεις πάλι μπρος.
Η δεύτερη ένσταση έχει να κάνει με το ABS, θα θέλαμε να απενεργοποιείται το πίσω. Ένα κουμπάκι να υπήρχε, μια ρύθμιση στο μενού, έστω. Κατά τα άλλα, έχοντας οδηγήσει και τις δυο εκδόσεις της Honda Hornet 1000, θα λέγαμε ότι πρόκειται για μια εξαιρετική πρόταση σε μια κατηγορία η οποία βρίθει επιλογών.

Μια ή μάλλον δύο προτάσεις σε προσιτές τιμές που σου δίνουν τη δυνατότητα να αποκτήσεις μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων με την ποιότητα και την αξιοπιστία της Honda.
* Την Honda Hornet 1000 μας παραχώρησε για δοκιμή η Honda Motorcycles Greece.
Διαβάστε ακόμη: Triumph Speed Twin 1200: Μια από τις ωραιότερες μηχανές που σου έχουμε παρουσιάσει





