StyleΑνδράς

Το νέο σπορ μοντέλο που έρχεται το 2027, θα τα διορθώσει όλα

Το 2027, η Ferrari θα φέρει τον «απόγονο» του Roma, μια έκδοση που έχει διορθώσει όλα τα προβλήματα που υπήρχαν και θα ικανοποιήσει κάθε λάτρη της μάρκας.

Πριν από μια πενταετία σχεδόν, η Ferrari είχε κυκλοφορήσει το Roma, ένα μοντέλο που είχε δεχτεί αρκετή κριτική για αρκετές λεπτομέρειες, τόσο τεχνικού σχεδιαστικού επιπέδου όσο και design. Φαίνεται πως η εταιρεία πήρε το feedback, έκανε τις βελτιώσεις και πριν μερικά 24ωρα ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Amalfi, ενός οχήματος που φτιάχτηκε για να προσφέρει τη dolce vita στον οδηγό του και έχει αφήσει πίσω του τις ελλείψεις του Roma.

Una Nuova Dolce Vita Vol.2. Αυτή είναι η φιλοσοφία του Amalfi, εφόσον το Roma είχε παρουσιαστεί ως μια «νέα γλυκιά ζωή», άρα είναι μια δεύτερη, καλύτερη έκδοση, ένα Beta 2.0, θα λέγαμε. Το καταλαβαίνεις πρώτα από την εμφάνιση, από το χρώμα, αυτή την απόχρωση του μπλε/γαλάζιου που θυμίζει την Τυρρηνική Θάλασσα. Αν μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε χρώμα αμαλφί, θα το κάναμε. Το κάναμε ήδη. Ένα χρώμα που αιχμαλωτίζει όλη την αύρα της δυτικής ιταλικής ριβιέρας.

Ξεκινώντας με την επένδυση, στο Amalfi έχουμε μια διαφοροποίηση σε σχέση με την παχιά μπάρα στα μπροστινά φώτα, με τη σχάρα που είχε η 12κύλινδρη Ferrari να έχει φύγει και να δίνει ένα τέλος στις συζητήσεις για το πόσο ενοχλητική είναι. Το Amalfi έχει μια λεπτή μπάρ με πιο διακριτικά φώτα  να βρίσκονται στις άκρες στην μπροστινά της μεριά, όπως και στην πίσω, όπου έχουμε το σήμα κατατεθέν της Ferrari, τις 4 μικρές λάμπες. Συνολικά, όπως αναφέρει ο επικεφαλής σχεδιασμού, Φλάβιο Μαντζόνι, το Amalfi είναι εξελιγμένο σε κάθε τμήμα του σώματος σε σχέση με το Roma, με κάποια σημεία να είναι πιο εμφανή ως προς τις διαφορές τους.

Το μοντέλο Amalfi έχει εξελίξει κάθε τεχνικό κομμάτι του προηγούμενου μοντέλου και φαίνεται πως θα γίνει ορόσημο για την Ferrari.
Amalfi 2027: Το νέο σπορ μοντέλο της Ferrari θα κάνει τους λάτρεις να ενθουσιαστούν

Το νέο μοντέλο είναι φτιαγμένο για να ικανοποιήσει τους Ferraristas σε όλα τα επίπεδα.

Αφή τέλος στη Ferrari Amalfi

Μέσα στην καμπίνα, όλα τα κουμπιά αφής στο τιμόνι έχουν αντικατασταθεί από κανονικά κουμπιά, σε μια συνθήκη κάπως ανατρεπτική, αφού τα αφής είχαν από χρόνια κυριαρχήσει, να όμως που οι πιο παραδοσιακοί θα χαρούν με αυτή την επιστροφή στο «αναλογικό». Στόχος, όπως αναφέρει το Robb Report, είναι να ελαχιστοποιηθούν τα κουμπιά αφής και οι οθόνες αφής στη Ferrari, μιας και κατάλαβαν πως δε μπορούν να εξυπηρετήσουν στη διάρκεια της οδήγησης. Στο Amalfi αυτό το ζήτημα μοιάζει να λύνεται.

Σχεδιαστικά, όλο το εσωτερικό έχει ένα νέο υλικό κατασκευής, με το κυρίως τμήμα να έχει φτιαχτεί από ανοδιωμένο αλουμίνιο, το οποίο προσφέρει μια διαφορετική αισθητική και κάνει το cockpit να μοιάζει πιο οικείο.

Το cockpit έχει λιγότερα κουμπιά αφής και περισσότερα «αναλογικά» κουμπιά.

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά, έχουμε να κάνουμε με έναν κινητήρα V-8 δίδυμο τούρμπο με ιπποδύναμη 631, δηλαδή κατά 20 μεγαλύτερη από το Roma. Γρηγορότερο στις στροφές, νέες κάμερες, νέο ABS Evo σύστημα, αεροδυναμικά ενισχυμένο όχημα, με καλύτερη ολίσθηση, η μηχανή κρυώνει ταχύτερα, επιτάχυνση από 0 στα 100 σε 3.3 δευτερόλεπτα, σύστημα που βελτιώνει κατά 10% την ικανότητα φρεναρίσματος, όλα δείχνουν ένα πιο λειτουργικό όχημα. Η ροπή είναι από τα λίγα στοιχεία που παραμένουν ίδια,

Το νέο μοντέλο είναι φτιαγμένο για να ικανοποιήσει τους Ferraristas σε όλα τα επίπεδα, η εταιρεία βρήκε τον δρόμο της για ένα λειτουργικό σπορ αυτοκίνητο και η κυκλοφορία του το 2027, αναμένεται να προκαλέσει pre-sale χαμό. Η τιμή του είναι ένας ακόμα λόγος, αφού μπορεί να την αποκτήσει κάποιος με 240.000 ευρώ



 

Διαβάστε ακόμη: Οδηγήσαμε το MG3 Hybrid+: Πολύ καλό για να ‘ναι αληθινό;

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button