StyleΑνδράς

Δοκιμάσαμε τη νέα Yamaha Tracer 9 GT

Η φετινή εκδοχή της Yamaha Tracer GT έχει αναβαθμιστεί αισθητά και κινείται προς μια πιο ταξιδιάρικη φάση.

Δύσκολα να μη βρεθεί κάποιος να σε ρωτήσει για το νέο Tracer 9 GT του 2025. Ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της Yamaha αναβαθμίζεται κι εγώ δέχομαι μήνυμα στο τσατ από φίλο: «Τι λέει; Για πες …»…

«Λοιπόν, κοίτα να δεις, είναι πλέον πιο ολοκληρωμένο ως sport tourer, το πάνε πιο πολύ προς την ταξιδιάρικη φάση, έχει κάπως ημερέψει ο κινητήρας στα χαμηλά, έχουν κι άλλα ηλεκτρονικά, μέχρι κι η ζελατίνα ανεβοκατεβαίνει ηλεκτρικά, γενικώς αισθάνεσαι ότι είναι πιο premium από πριν, λίγο πιο σοβαρό, βέβαια μόλις ανοίξεις γκάζι, βγάλεις και κάποια βοηθήματα γίνεται της Πόπης, αλλά απ’ την άλλη, δεν κολλάει να πηγαίνεις μαλλιοκούβαρα γιατί δεν σε προδιαθέτει να στρίβεις τάπα, θα δω βέβαια, ακόμα δεν πρόλαβα πολλά γιατί με άργησαν στο γραφείο …»

Ο φίλος ικανοποιήθηκε εν μέρει κι εγώ εν μέρει επίσης, μια και ξεκίνησα ουσιαστικά τη δοκιμή την επόμενη μέρα λόγω φόρτου εργασίας. Μικρό το κακό, είχα άλλες τρεις από τις συνολικά τέσσερις μέρες για να το δοκιμάσω. Είχα επίσης στο μυαλό μου αρκετές εντυπώσεις απ’ την περσινή δοκιμή του απερχόμενου μοντέλου κι ας ακούγεται λίγο περίεργο. Μη νομίζετε, βοηθάει και το κείμενο, το ξαναδιαβάζεις και θυμάσαι ακόμα καλύτερα πώς σου είχε φανεί. Οπότε, με λίγα λόγια το φετινό μοντέλο είναι καλύτερο! Τόσο απλά. Θα πείτε ότι δεν περιμένατε να διαβάσετε και το αντίθετο. Κι όμως δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα.

Το νέο Yamaha Tracer 9 GT έρχεται με ανανεωμένη εμφάνιση, και είναι καλύτερο από κοντά.
Δοκιμάσαμε τη νέα Yamaha Tracer 9 GT - Μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης

Η μηχανή έχει μια χορταστική TFT οθόνη με μπόλικη πληροφόρηση και πολύ εύκολη πλοήγηση.

Με φουλ ανανεωμένη εμφάνιση

Το νέο Yamaha Tracer 9 GT έρχεται με ανανεωμένη εμφάνιση, και ναι, είναι καλύτερο από κοντά – το γράφω και δεν το πιστεύω γιατί ήμουν απ’ τους πρώτους που είχε ξινίσει τα μούτρα του όταν το είχα δει στις φωτογραφίες. Έχει κι ένα πλαϊνό ντουλαπάκι για να βάλεις το κινητό σου και να το φορτίζεις. Έχει και τους έξυπνους matrix προβολείς μπροστά που προσαρμόζουν τη δέσμη φωτός τους ανάλογα με τις συνθήκες, κάνοντας το βράδυ τη νύχτα μέρα. Έχει και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα ειδικά στην επιλογή Street, καίει και ελαφρώς λιγότερο, αν δεν το κυνηγάτε όλη την ώρα.

Επιπλέον, η μηχανή έχει μια χορταστική TFT οθόνη με μπόλικη πληροφόρηση και πολύ εύκολη πλοήγηση. Αφού στην αρχή σκέφτηκα ότι θα πρέπει να αναζητήσω το manual για να βρω από πού ρυθμίζεται τι, αλλά κάθε άλλο παρά το χρειάστηκα. Μπορείς να φέρεις την Tracer 9 GT στα μέτρα σου. Μπορείς επίσης να ρυθμίσεις τον ανεμοθώρακα ηλεκτρικά χωρίς όμως να φέρνει κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα, ειδικά στην ψηλότερη θέση όπου δημιουργεί ενοχλητικούς στροβιλισμούς, τουλάχιστον για τα 182 εκατοστά μου.

Μες στην πόλη δεν δυσανασχετεί, έχοντας μια θέση οδήγησης άνετη, βολική κι ένα σχετικά μεγάλο τιμόνι

Παράπονο είχα κι απ’ τη σέλα του οδηγού, η οποία ενώ είναι ευρύχωρη και στενεύει μπροστά έτσι ώστε να πατάς εύκολα κάτω, είναι ανέλπιστα άβολη, μετά από μια ώρα βόλτας άρχισα να σηκώνομαι όρθιος για να ξεπιάνομαι. Σίγουρα θα άνοιγα τον κατάλογο των αξεσουάρ και θα έπαιρνα την comfort σέλα. Επίσης, οι καθρέφτες έχουν κάπως κοντούς βραχίονες σε μήκος περιορίζοντας την ορατότητα πίσω.

Η φετινή Tracer 9 GT είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενες ηλεκτρικές αναρτήσεις όπως και το προηγούμενο μοντέλο, αλλά αισθητά καλύτερη στη γρήγορη οδήγηση.

Στην επιλογή Street οι αναρτήσεις είναι πιο ενδοτικές ενώ στη Sport χωρίς να παρατηρείται μεγάλη διαφορά σου δίνουν αυτό το κάτι παραπάνω έτσι ώστε να την οδηγείς σβέλτα χωρίς άγχος.

Το πιο σημαντικό στοιχείο της νέας Yamaha Tracer εν όψει καύσωνα

Η φετινή Tracer 9 GT είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενες ηλεκτρικές αναρτήσεις όπως και το προηγούμενο μοντέλο, μόνο που εδώ ίσως κάπου έχουν επέμβει οι Ιάπωνες, γιατί η μοτοσυκλέτα ήταν αισθητά καλύτερη από αυτήν που είχα οδηγήσει πέρσι με αποτέλεσμα να είναι πλέον απολαυστική και στην γρήγορη οδήγηση. Στην επιλογή Street οι αναρτήσεις είναι πιο ενδοτικές ενώ στη Sport χωρίς να παρατηρείται μεγάλη διαφορά σου δίνουν αυτό το κάτι παραπάνω έτσι ώστε να την οδηγείς σβέλτα χωρίς άγχος. Πολύ καλά και τα φρένα της αν και θα προτιμούσα να έχουν λίγο πιο άμεσο δάγκωμα.

Μες στην πόλη δεν δυσανασχετεί, έχοντας μια θέση οδήγησης άνετη, βολική κι ένα σχετικά μεγάλο τιμόνι έτσι ώστε να κάνεις ελιγμούς χωρίς να φοβάσαι τον όγκο της, 231 κιλά είναι αυτά, τα κρύβει όμως πολύ καλά. Εντύπωση μου έκανε και η διαχείριση της θερμότητας αφού ακόμα και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος με ζέστη, η μοτοσυκλέτα δεν «παίρνει φωτιά» όπως τόσες και τόσες άλλες.

Η νέα Yamaha Tracer 900 GT, είναι μια ολοκληρωμένη sport tourer, η τιμή της ξεκινάει από τα 16.200 ευρώ ενώ διατίθεται και σε έκδοση Y-AMT με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων όπως το MT-07 που είχαμε οδηγήσει πριν λίγο καιρό.

* Την Yamaha Tracer 900 GT μας παραχώρησε για δοκιμή η Yamaha Motor Greece.

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button