Οικονομία

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Η νέα γενιά περιμένει από εμάς περισσότερες ψηφιακές εμπειρίες

Τους βασικούς πυλώνες των δράσεων του ΟΠΑΠ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, καθώς και τη στρατηγική για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δικτύου των καταστημάτων  του, περιέγραψε ο κ. Jan Karas, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, μιλώντας στο CNN Greece.

Η επιχειρηματικότητα και η απασχόληση, που αποτελούν βασικό πυλώνα της στρατηγικής του ΟΠΑΠ για την εταιρική υπευθυνότητα, βρέθηκαν στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Μαΐου. Η νέα αυτή πρωτοβουλία αποτελεί μία πλατφόρμα διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ επιχειρηματιών και στελεχών του ευρύτερου οικοσυστήματος καινοτομίας, σχετικά με το μέλλον της ελληνικής αγοράς και συγκεκριμένα της ελληνικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.

Ο κ. Karas αναφέρθηκε στα μέχρι σήμερα αποτελέσματα του προγράμματος επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Endeavor Greece. Το πρόγραμμα υποστηρίζει συνολικά 81 μικρομεσαίες επιχειρήσεις από εξωστρεφείς και ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, προσφέροντάς τους τεχνογνωσία και συμβουλευτική καθοδήγηση, ώστε να ξεπεράσουν εμπόδια που αντιμετωπίζουν, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να αναπτυχθούν.

«Είμαστε υπερήφανοι, για το γεγονός ότι μέσω της υποστήριξης του προγράμματος οι επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 3.500 νέες θέσεις εργασίας και έχουν αυξήσει τον κύκλο εργασιών τους κατά περισσότερα από 600 εκατ. ευρώ», σημείωσε ο κ. Karas.

Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική του ΟΠΑΠ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του retail δικτύου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κάνει λόγο για «νέες, πολύ υψηλές προσδοκίες» τονίζοντας πως «η νέα γενιά πελατών περιμένει από εμάς, περισσότερες ψηφιακές εμπειρίες».

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button