StyleΑνδράς

Ducati Monster: μια «γυμνή» ιταλίδα με απίστευτα κρατήματα

Eίναι μια ολοκληρωμένη σπορ naked μηχανή που ξεχωρίζει απ’ τις άλλες προτάσεις της κατηγορίας

Θα μπορούσε η Ducati Monster να είναι η προσωπική μου μοτοσικλέτα; Να μια καθόλου εύκολη ερώτηση. Συνήθως ζητάμε τα πάντα από αυτό που θέλουμε να αγοράσουμε πόσο μάλλον αν πρόκειται για μια σοβαρή επένδυση και στην προκειμένη περίπτωση για μια μοτοσικλέτα, την οποία θα έχουμε για αρκετό καιρό στην κατοχή μας.

Θα ήθελα λοιπόν να είχα μια ζωντανή μοτοσικλέτα όπως η Monster της οποίας ο κινητήρας να έχει χαρακτήρα, να έχει τους κραδασμούς του, τους μηχανικούς του θορύβους και να μου προσφέρει απλόχερα τη δύναμή του; Μα και βέβαια, αυτά είναι μερικά απ’ τα ζητούμενα για την προσωπική μου μοτοσικλέτα.

Η Monster, εκτός από αυτά έχει κι άλλα και το πιο βασικό απ’ όλα: είναι μια ολοκληρωμένη σπορ naked μηχανή που ξεχωρίζει απ’ τις άλλες προτάσεις της κατηγορίας όχι επειδή είναι η πιο όμορφη ή η πιο τεχνολογικά προηγμένη. Το κάνει γιατί έχει ταυτότητα. Είναι μια Ιταλίδα που δεν μοιάζει με καμιά άλλη.

Έχει τα καπρίτσια της, δυσανασχετεί όταν πέφτουν πολύ οι στροφές του κινητήρα, τινάζεται καμιά φορά άμα είσαι άγαρμπος με το γκάζι και το κιβώτιο, απ’ τους καθρέφτες της δεν βλέπεις και πολλά πράγματα, και της λείπει κι ένα cruise control. Αυτά.

Σ’ αυτή τη μοτοσικλέτα κουμπώνεις, έχοντας χώρο στη σέλα για να ξεπιάνεσαι, τα μαρσπιέ δεν είναι πολύ πίσω και δεν σε κουράζουν.

Οι Ιταλοί έχουν στήσει τη Monster έτσι ώστε να μην έχει ακραία σφιχτές αναρτήσεις και να μπορείς να την πιέσεις όσο θέλεις σε συνθήκες οδήγησης στον δρόμο.

Ναι, αλλά δεν μας απάντησες; Περιμένετε λίγο ακόμα γιατί έχω να σας γράψω για την οδηγική εμπειρία. Την Monster είναι η δεύτερη φορά που την οδηγώ, το είχα κάνει και πριν 3 χρόνια κι ήθελα να δω αν αυτά που είχαν μείνει στο μυαλό μου όντως ίσχυαν. Και η αλήθεια είναι ότι για μια ακόμα φορά βρέθηκα πάνω σ’ ένα ομοιογενές σύνολο που έχει φτιαχτεί λες και είχε ανατεθεί σε κάποιον να ορίσει πώς πρέπει να είναι ένα μοντέρνο naked σπορ μηχανάκι.

Σ’ αυτή τη μοτοσικλέτα κουμπώνεις, έχοντας χώρο στη σέλα για να ξεπιάνεσαι, τα μαρσπιέ δεν είναι πολύ πίσω και δεν σε κουράζουν, το υπέροχα σχεδιασμένο ρεζερβουάρ είναι και απόλυτα εργονομικό, τα πόδια σου το αγκαλιάζουν, μπροστά σου έχεις ένα σχετικά κοντό σε μήκος τιμόνι και σκύβεις τόσο όσο χρειάζεται για να έχεις την αίσθηση του αντεστραμμένου πιρουνιού όταν πιέζεις, ενώ με το μικρό της μεταξόνιο και τα 166 κιλά βάρος, κάνει τις αλλαγές κατεύθυνσης παιχνίδι.

Τι να πεις για τα κρατήματα αυτής της μοτοσικλέτας; Οι Ιταλοί έχουν στήσει τη Monster έτσι ώστε να μην έχει ακραία σφιχτές αναρτήσεις και να μπορείς να την πιέσεις όσο θέλεις σε συνθήκες οδήγησης στον δρόμο. Και η Monster σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι τόσο εύκολο να την πλαγιάσεις και να ανοίξεις το γκάζι άφοβα μέχρι να βγεις απ’ τη στροφή και να καταβροχθίσεις την επόμενη ευθεία. Κι όλα αυτά μέσα από τον κινητήρα V2 με τα 937 κυβικά εκατοστά και τα 111 άλογα. Νομίζετε ότι χρειάζομαι περισσότερα από τόσα για να ευχαριστηθώ στο έπακρο μια γρήγορη βόλτα πάνω σε 2 τροχούς;

Mαζί της δεν μπορείς να χαλαρώσεις, να πας μια βόλτα χωρίς να την οδηγήσεις γρήγορα.

Η τιμή της Monster Red που είχαμε στη διάθεσή μας είναι στα 13.900 ευρώ.

Αν είχα λοιπόν την οικονομική δυνατότητα, τι θα με απέτρεπε απ’ το να αγοράσω την Ducati Monster; Αυτή πιστεύω δεν θα ήταν μια καθόλου δύσκολη ερώτηση. Ίσως το γεγονός ότι μαζί της δεν μπορείς να χαλαρώσεις, να πας μια βόλτα χωρίς να την οδηγήσεις γρήγορα. Αλλά κι αυτό, τώρα που το σκέφτομαι, ψέμα είναι. Μια δικαιολογία. Θα το παραδεχτώ, δύσκολα θα έλεγα όχι. Είναι πολύ κοντά σ’ αυτό που θεωρώ τέλειο για τα δικά μου δεδομένα.

Η τιμή της Monster Red που είχαμε στη διάθεσή μας είναι στα 13.900 ευρώ. Με 100 παραπάνω μπορείτε να επιλέξετε την Aviator Grey ή την Iceberg White που είναι και ο πιο νέος χρωματισμός της. Σίγουρα δεν είναι λίγα. Όμως κι εδώ είναι ένα μέρος της γοητείας της, παρόλο που έχει τα περισσότερα τεχνολογικά καλούδια που συναντάμε πλέον στις μοτοσικλέτες της κατηγορίας της, χάρτες απόδοσης, quick shifter, wheelie control, power launch, η Ducati Monster δεν είναι αποστειρωμένη, είναι μια ζωντανή μοτοσικλέτα που αναζητά τον αναβάτη που θα εκτιμήσει αυτή ακριβώς την πτυχή της προσωπικότητάς της.

 

//Την Ducati Monster μας παραχώρησε για δοκιμή η Ducati Hellas.

 

Διαβάστε ακόμα: Triumph Trident 660. Kαι μοντέρνα, και ρετρό, και σπορ.

 

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button