Αθλητικά

Οδηγούμε το νέο MG3 Hybrid+: Το μικρό μοντέλο που με 20χιλ. ευρώ προσφέρει 195 αυτοφορτιζόμενα αυτόματα άλογα

Του Γιώργου Παλληκάρη

Εάν ανοίξετε ένα λεξικό, δίπλα στη φράση value for money θα βρείτε το νέο μικρό μοντέλο της MG, το οποίο προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που ζητάει και έρχεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία B.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το MG3 Hybrid+ είναι άμεσα διαθέσιμο προς παραγγελία και πριν μπούμε στις λεπτομέρειες, αξίζει να σας πούμε πως ξεκινά από τα 19.950 ευρώ, διαθέτει άκρως εξελιγμένο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, αποδίδει 195 άλογα και συνοδεύεται από 7 χρόνια εγγύηση. Και τώρα που έχουμε σίγουρα κερδίσει την προσοχή σας, ας δούμε το πλήρες πακέτο αλλά και πως τα πάει στο δρόμο το νέο μικρό μοντέλο.

Κομψό αλλά και δυναμικό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία εμφάνιση η οποία βρίσκει ισορροπία ανάμεσα στις δυναμικές γραμμές και την κομψότητα. Από μπροστά οι νευρώσεις στο καπό, τα Led φωτιστικά σώματα αλλά και το σχήμα «C» που σχηματίζεται χαμηλά στον προφυλακτήρα, συνθέτουν ένα όμορφο αλλά δυναμικό σύνολο. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί περισσότερο η κομψότητα χάρη στα διαιρούμενα Led φωτιστικά σώματα και έναν μικρό διαχύτη.

Όπως είπαμε και παραπάνω το μοντέλο ανήκει στην Β κατηγορία, την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης που λατρεύει ο Έλληνας. Γιατί είναι μανιτζέβελα, κάνουν την κίνηση στα στενά της πόλης πιο εύκολη, αλλά έχουν και χώρους για 4 ενήλικες. Το νέο MG3 Hybrid+ έχει μήκος 4.113 χλστ., πλάτος 1.797 χλστ., ύψος 1.502 χλστ και έρχεται σε 7 διαφορετικές αποχρώσεις.

Χάρη στην έξυπνη αρχιτεκτονική και το μεταξόνιο των 2.570χλστ. στο μοντέλο θα χωρέσουν άνετα 4 ενήλικες και με μικρές παραχωρήσεις  5, με τον χώρο για τα κεφάλια να εντυπωσιάζει. Το πορτπαγκάζ με τη σειρά του είναι στα 293λτ. ένα ικανοποιητικό νούμερο για την κατηγορία, με την μπαταρία του υβριδικού συστήματος να είναι κάτω από το δεύτερο πάτωμα του.

Ανοίγοντας την πόρτα και περνώντας στο εσωτερικό, το πρώτο βλέμμα πέφτει σίγουρα στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών ο οποίος έχει τετράγωνη λογική και παρέχει πραγματικά πληροφόρηση για τα πάντα. Στα αριστερά σκανάρει συνεχώς την κυκλοφορία και απεικονίζει τα οχήματα που υπάρχει στις διπλανές λωρίδες, στη μέση υπάρχουν τα χιλιόμετρα κίνησης και το όριο ταχύτητας του εκάστοτε δρόμου ενώ στα δεξιά μπορεί ο οδηγός να επιλέξει τι θα βλέπει. Εμείς φυσικά διαλέξαμε την απεικόνιση ροής ενέργειας ανάμεσα σε μπαταρία, βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα.

Το τιμόνι είναι flat bottomed με φυσικά πλήκτρα πάνω του, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών, κάτω από την οποία υπάρχουν και φυσικά μπουτόν για βασικές λειτουργίες (clima, αλαρμ, ένταση ήχου κτλ.) Η οθόνη αφής έχει εξαιρετική απόκριση και βολεύει αρκετά το στήσιμο του μενού ώστε να μην χρειάζεται ιδιαίτερη εξοικείωση.

Πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά και στην κάμερα 360 μοιρών που διαθέτει το μοντέλο, η οποία απεικονίζει στην οθόνη το MG3 ολόκληρο, μετρώντας μέχρι και σε εκατοστά τις αποστάσεις του από τα γύρω αντικείμενα. Να το πούμε πιο απλά, πιο εύκολο παρκάρισμα από αυτό, δε γίνεται.

Hybrid+  Το υβριδικό σύστημα που θα λατρέψετε

Το MG3 Hybrid+ είναι το πρώτο μοντέλο που εφοδιάζεται με το νέο και άκρως εξελιγμένο αυτοφορτιζόμενο σύστημα της μάρκας, το οποίο πραγματικά αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία.

Πιο συγκεκριμένα, το σύνολο εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.500κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 128 Nm ροπής. Παράλληλα υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 250 Nm ροπής, μία γεννήτρια αλλά και μία μπαταρία 183 kWh. Όλα τα παραπάνω προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 195 ίππων η οποία μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 3 σχέσεων.

Το ακόμα πιο έξυπνο στην υπόθεση του υβριδικού MG3, είναι το πως λειτουργούν στην πράξη όλα τα παραπάνω, κάτι που αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες.

Αρχικά μπορεί να κινηθεί μέχρι τα 60χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά. Από τα 60 μέχρι τα 80χλμ./ώρα ο βενζινοκινητήρας παίρνει μπροστά αλλά δεν κινεί τους τροχούς, αντιθέτως δίνει ρεύμα στην μπαταρία. Πάνω από τα 80χλμ./ώρα συνεργάζονται και ο 1.5 κινητήρας αλλά και ο ηλεκτροκινητήρας για μέγιστη απόδοση, την οποία τη νιώθεις κατευθείαν με το πάτημα του δεξιού πεντάλ. Φυσικά εάν η μπαταρία αδειάσει, τότε αναλαμβάνει όλο το έργο ο βενζινοκινητήρας.

Τα παραπάνω σημαίνουν πως μέσα στη πόλη (όπου υπάρχει και αρκετό φρενάρισμα άρα και συνεχής φόρτιση της μπαταρίας) μπορεί το μοντέλο να κινείται σε ποσοστό 80% αμιγώς ηλεκτρικά. Το κερασάκι στην τούρτα είναι τα 195 άλογα τα οποία επιτρέπουν το 0-100 σε 8 δευτ. (κορυφαία τιμή στην κατηγορία) και τελική στα 170χλμ./ώρα, κάνοντας τις προσπεράσεις παιχνιδάκι.

Τα προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης είναι τρία: (Eco – Standard – Sport). Στην πρώτη επιλογή στόχος είναι η βέλτιστη οικονομία καυσίμου με ηπιότερη απόκριση στο γκάζι. Στην δεύτερη υπάρχει απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση, ενώ στην τρίτη, το αυτοκίνητο «πετάει» και το τιμόνι γίνεται πιο κοφτερό.

Η επίσημη κατανάλωση της εταιρίας σε συνδυαστικό κύκλο είναι στα 4.4λτ./100χλμ. κάτι που επιβεβαιώνουμε στην πράξη καθώς εντός πόλης είδαμε 2.8λτ./100χλμ. και σε ταξίδι σε ανοικτό δρόμο χωρίς υβριδική υποβοήθηση 6.6λτ./100χλμ.

Στο δρόμο

Πίσω από το τιμόνι του MG3 Hybrid+ νιώθεις άνετος και έχεις καλή ορατότητα. Αμέσως μόλις πατήσεις τέρμα το γκάζι, τα 195 άλογα σου δίνουν την αυτοπεποίθηση να κάνεις προσπεράσεις χωρίς να το σκεφτείς, ενώ η πληροφορία από το τιμόνι στις ρόδες είναι αστραπιαία και ακριβής. Μέσα στην πόλη σε βοηθάει με ηχητικές ή οπτικές ενδείξεις εάν ξεχαστείς (π.χ. παραμονή στην λωρίδα ή όχημα στη νεκρή γωνία), ενώ στον ανοικτό δρόμο διαθέτει adaptive cruise control και από τον οδηγό απαιτεί μόνο να έχει το νου του στο τιμόνι (και τα χέρια φυσικά). Στις στροφές τα καθίσματα έχουν καλή στήριξη, ενώ οι κλίσεις είναι ελάχιστες με το φρένο (λόγω και της αναγεννητικής του λειτουργίας) να είναι ελαφρά πιο μαλακό, κάτι το οποίο μετά από μία ντουζίνα φρεναρίσματα το έχεις συνηθίσει. Στις λακκούβες δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα ενώ να πούμε πως ο περιστροφικός διακόπτης για το κιβώτιο συνηθίζεται πιο εύκολα από όσο θα περιμέναμε.

Εν κατακλείδι 

Η απλότητα του, η αυξημένη ισχύς του, οι δεκάδες τεχνολογίες του και φυσικά η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του μέχρι τα 60χλμ./ώρα συνθέτουν ένα διασκεδαστικό πακέτο το οποίο κανείς θα πίστευε πως κοστίζει πολλά. Αντιθέτω όμως η MG καταφέρνει να προσφέρει όλα τα παραπάνω από τα 19.950 ευρώ για την έκδοση Excite, στα 21.450 ευρώ για την Exclusive και στα 22.950 ευρώ για την Luxury. Στην πολύ καλή τιμή προσθέστε και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και  7 χρόνια δωρεάν ελέγχου του οχήματος.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button