StyleΑνδράς

Οδηγείς buggy; Ώρα να μιλήσουμε για το CFMOTO ZFORCE 800 Sport

Μπήκαμε στο CFMOTO ZFORCE 800 Sport και πήραμε τα βουνά και τα λαγκάδια.

Η αλήθεια είναι πως αργήσαμε λιγάκι να σας προσφέρουμε αυτό το άρθρο για τη δοκιμή του CFMOTO ZFORCE 800 Sport. Όπως όμως λέει ο σοφός λαός, το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Μ’ αυτά και με κείνα λοιπόν φτάσαμε Δεκέμβρη με τις γιορτές να χτυπάνε τις πόρτες μας, κι εμείς είπαμε να ξεκινήσουμε την όμορφη αυτή περίοδο κάνοντας κάτι διαφορετικό, δηλαδή βγαίνοντας εκτός δρόμου και όχι εκτός εαυτού, διασκεδάζοντας σε μια διαδρομή που η ίδια η CFMOTO μας πρότεινε, πολύ κοντά στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Κερατέα.

Μπήκαμε λοιπόν στο CFMOTO ZFORCE 800 Sport το οποίο σας είχαμε παρουσιάσει εδώ, και πήραμε τα βουνά και τα λαγκάδια. Η καμπίνα θα χωρέσει με μερικές παραχωρήσεις δυο άτομα, είπαμε, σε buggy μπαίνουμε, ενώ για το παρμπρίζ υπάρχει η δυνατότητα να αφαιρεθεί εντελώς έτσι ώστε να σας χτυπάει ο αέρας κι ό,τι άλλο βρεθεί εκεί όπου θα βολτάρετε. Εμείς το αφήσαμε ως είχε, στη θέση του δηλαδή. Μέχρι να φτάσουμε όμως στο σημείο όπου θα στρίβαμε για να μπούμε σε κακοτράχαλους δρόμους εξερευνώντας δύσβατες περιοχές, κάναμε κι ένα κομμάτι δρόμου όπου το buggy της CFMOTO μας διασκέδαζε έτοιμο να διώξει την ουρά του στις εξόδους των κλειστών στροφών.

CFMOTO ZFORCE 800 Sport: Ώρα να μιλήσουμε για buggy

Μέχρι να φτάσουμε όμως στο σημείο όπου θα στρίβαμε για τους κακοτράχαλους δρόμους, κάναμε κι ένα κομμάτι δρόμου όπου το buggy της CFMOTO μας διασκέδαζε.

Το ZFORCE 800 Sport έχει επιλογή κίνησης σε 2 ή 4 τροχούς καθώς και μπλοκέ διαφορικό για τα δύσκολα πιο τεχνικά off road κομμάτια. Σ’ αυτά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τον ηλεκτρικό εργάτη που έχει μπροστά, στον προφυλακτήρα του, έτοιμο να σας βγάλει από δύσκολες καταστάσεις.

Το buggy μπορεί να κινηθεί στους δημόσιους δρόμους γιατί πολύ απλά βγάζει πινακίδα. Στην άσφαλτο, λοιπόν, αφήσαμε επίτηδες την κίνηση στους δυο τροχούς για πιο παιχνιδιάρικη οδήγηση. Επιλέξαμε τον ένα απ’ τους δυο χάρτες: υπάρχει ο Normal για γενική χρήση και εξόρμηση σε κακοτράχαλα εδάφη και ο Sport που ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές, για πιο σπιρτόζικη οδήγηση σε διαδρομές με εύκολους χωματόδρομους ή ακόμα και ασφάλτινες.

Σκαρφαλώσαμε βραχώδη σκαλοπάτια, και τα κατεβήκαμε, με τα φρένα να έχουν άψογη αίσθηση και να μας διοχετεύουν απαραίτητες δόσεις ασφάλειας.

Ανεβήκαμε μια ανηφόρα που αν την έβλεπες από τους πρόποδες του βουνού θα έλεγες ότι δεν θα καταφέρναμε να φτάσουμε στην κορυφή. Κι όμως, εκπλήσσοντας κι εμάς τους ίδιους όλα έγιναν εύκολα.

Πώς ανταποκρίνεται στο φυσικό τερέν το CFMOTO ZFORCE 800 Sport

Ωραία όλα αυτά θα πείτε, αλλά ο υποψήφιος αγοραστής θα θέλει να μάθει κυρίως τι γίνεται εκτός δρόμου, κοντά στη φύση. Εκεί όπου το CFMOTO ZFORCE 800 Sport θα περάσει κατά πάσα πιθανότητα το μεγαλύτερο διάστημα της χρήσης που θα του κάνετε. Έχοντας μάλιστα μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, έναν πίσω σαν μικρό πορτμπαγκάζ, και δυο μπροστά πάνω απ’ το ταμπλό, το buggy θα καλύψει τις ανάγκες για μεταφορά αντικειμένων παίζοντας τον ρόλο του μεταφορικού μέσου από και προς απομακρυσμένα μέρη.

Ξεκινώντας λοιπόν αρχικά με προσοχή, φροντίζοντας να μάθουμε πώς συμπεριφέρεται σε συνθήκες με χαμηλή πρόσφυση, όντας αυτόματο, ναι, δεν θα απασχολήσετε το δεξί σας χέρι ανεβάζοντας και κατεβάζοντας σχέσεις, εντυπωσιαστήκαμε με την ικανότητά του CFMOTO ZFORCE 800 Sport να ανταποκρίνεται σε ό,τι αντιμετώπιζε στο διάβα του. Βλέποντας λοιπόν ότι το buggy δεν «μάσαγε» αρχίσαμε κι εμείς να του βάζουμε ολοένα και πιο δύσκολα, επιλέγοντας μέχρι και διαδρομές όπου μετά βίας χωρούσε να περάσει.

Σκαρφαλώσαμε βραχώδη σκαλοπάτια, και τα κατεβήκαμε, με τα φρένα να έχουν άψογη αίσθηση και να μας διοχετεύουν απαραίτητες για την ψυχραιμία μας δόσεις ασφάλειας. Ανεβήκαμε μια ανηφόρα που αν την έβλεπες από τους πρόποδες του βουνού θα έλεγες ότι δεν θα καταφέρναμε να φτάσουμε στην κορυφή. Κι όμως, εκπλήσσοντας κι εμάς τους ίδιους όλα έγιναν εύκολα, χωρίς δράματα, διώχνοντας το άγχος μας κι αφήνοντάς μας τελικά να διασκεδάσουμε, να λυσσάξουμε οργώνοντας όλη την περιοχή στην οποία κινηθήκαμε, ντριφτάροντας όπου βρίσκαμε πιο βατό χωματόδρομο.

Ούτε καταλάβαμε πώς πέρασαν 2 και πλέον ώρες οδήγησης σε εδάφη με ανάποδες κλίσεις, χαντάκια, πέτρες, κοτρώνες, στενωπούς και σημεία με υπέροχη θέα.

Το CFMOTO ZFORCE 800 Sport κοστίζει 18.490 ευρώ.

Ένα πολυδιάστατο buggy

Δοκιμάσαμε όλες τις επιλογές κίνησης καταλήγοντας σ’ αυτήν που εμπλέκει και τους 4 τροχούς ως την πιο κατάλληλη για τις δικές μας ικανότητες. Το CFMOTO ZFORCE 800 Sport είναι ένα σοβαρό εργαλείο διασκέδασης, θα μπορούσε να είναι κι ένα όχημα γενικής χρήσης για όσους μένουν ή περνάνε ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους σε περιοχές μακριά από τον θόρυβο ενός αστικού πυρήνα. Ούτε καταλάβαμε πώς πέρασαν 2 και πλέον ώρες οδήγησης σε εδάφη με ανάποδες κλίσεις, χαντάκια, πέτρες, κοτρώνες, στενωπούς και, βέβαια, σημεία με υπέροχη θέα, εκεί όπου θα σταματήσεις για να πάρεις μια βαθιά ανάσα και να θαυμάσεις ό,τι νόμιζες πως γνώριζες όταν το έβλεπες, χαμηλά, στο επίπεδο της θάλασσας.

Το CFMOTO ZFORCE 800 Sport έμοιαζε να μην καίει βενζίνη, ο δείκτης με τις πέντε μπάρες δεν κατέβηκε παρά μονάχα στο ένα τρίτο του κι αν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για ένα κινητήρα V2, 800 κυβικών εκατοστών με πολύ κοντές σχέσεις που δουλεύει υπερωρίες για να σκαρφαλώνει, αυτό είναι εντυπωσιακό!

Αν έπρεπε να σημειώσουμε κάποια αρνητικά στοιχεία, θα λέγαμε πως θα θέλαμε το κόψιμο του τιμονιού να ήταν λίγο μεγαλύτερο, κι ο θόρυβος στην καμπίνα να μην ενοχλούσε όταν οδηγείς στην άσφαλτο, μια και όταν τιμωρείς τις πέτρες ανοίγοντας το γκάζι σε μια χωμάτινη διαδρομή δεν προλαβαίνεις να συνδυάσεις τους ήχους που σου ’ρχονται απέξω μ’ αυτόν του κινητήρα, και απλά τον αγνοείς.

Το CFMOTO ZFORCE 800 Sport κοστίζει 18.490 ευρώ, είναι ένα πολυδιάστατο buggy που μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο και να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε άλλη χρήση του ζητηθεί.

 

* To CFMOTO ZFORCE 800 Sport μας παραχώρησε για δοκιμή η Muvus.

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button