
Αν βάλετε μπρος την Triumph Speed Twin κι είστε μέσα σε γκαράζ θα πάρετε όρκο ότι έχει aftermarket εξατμίσεις.
Τι θα γινόταν αν ο ήχος που παράγει μια μοτοσυκλέτα, ήχος που προέρχεται απ’ τον κινητήρα της, το φιλτροκούτι, τις εξατμίσεις της, αποτελούσε το κριτήριο για την επιλογή της; Ναι, ξέρω, δεν θα αρκούσε να είναι το μοναδικό κριτήριο, μπορεί όμως να ήταν το κυριότερο. Ε, σ’ αυτή την περίπτωση η Triumph Speed Twin 900 θα ήταν από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες σ’ αυτό τον τομέα.
Κι εξηγούμαι. Αν βάλετε μπρος την Speed Twin κι είστε μέσα σε γκαράζ θα πάρετε όρκο ότι έχει aftermarket εξατμίσεις. Θα σκύψετε να καλοκοιτάξετε αν όντως πρόκειται για αυτές με τις οποίες πωλείται από το εργοστάσιο. Όταν θα ανεβείτε στη μοτοσυκλέτα και θα αρχίσετε να γεμίζετε με στροφές την κάθε σχέση στο σχετικά σκληρό αλλά ακριβές κιβώτιό της θα σκάσετε ένα χαμόγελο μες στο κράνος σας, και μετά άλλο ένα, κι ένα ακόμα όταν θα νιώσετε τη ροπή του δικύλινδρου μοτέρ της με τα 900 κυβικά εκατοστά, να σας τεντώνει τα χέρια. Όχι πολύ, 65 άλογα δεν είναι όντως πολλά, είναι όμως αρκετά για να κινήσουν σβέλτα την Speed Twin 900 και να σας χαρίσουν συγκινήσεις. Συνοδεία πάντα αυτού του υπέροχου ήχου.

Η Speed Twin 900 φαίνεται και είναι πιο μοντέρνα, στοχεύει και σ’ ένα πιο νεανικό κοινό.
Triumph Speed Twin 900: Μια μοτοσυκλέτα που διεγείρει τις αισθήσεις
Την Speed Twin μπορείς να την οδηγείς ράθυμα και να απολαμβάνεις τη διαδρομή, ακόμα και μέσα στην πόλη μια και δε θα σε απασχολήσει η κίνηση, σ’ ένα μποτιλιάρισμα δεν πρόκειται να αγχωθείς. Η Triumph ζυγίζει 216 κιλά. Δεν θα νιώσεις όμως ποτέ το βάρος της. Με ύψος σέλας 780 χιλιοστά η μοτοσυκλέτα μοιάζει να έχει τουλάχιστον 20 κιλά λιγότερα ενώ αλλάζει κατεύθυνση λες κι είναι ποδήλατο. Το τιμόνι της είναι μικρό σε μήκος και περνάει από παντού με μόνη παραφωνία το σχετικά μικρό κόψιμό του, που ενδεχομένως να σε ενοχλήσει σε επιτόπιες μανούβρες.
Το μοντέλο του 2025 φέρνει μαζί του πολλές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη Speed Twin. Αποκτά αντεστραμμένο πιρούνι, ένα ζευγάρι ποιοτικότερα πίσω αμορτισέρ, πιο κοφτερή γεωμετρία, ακτινική δαγκάνα στον μπροστινό δίσκο, cornering ABS, αλουμινένιο ψαλίδι, νέο πολυόργανο (συνδυασμός LCD με TFT) – θα προτιμούσαμε κάτι διαφορετικό μια και το συναντάμε πλέον σε πολλά μοντέλα της Triumph, άλλο φωτιστικό σώμα εμπρός και άλλο πίσω, και βέβαια νέους χρωματισμούς. Όλα αυτά έχουν διαφοροποιήσει την Speed Twin 900 φέρνοντάς την πιο κοντά στη μεγάλη της αδελφή, αυτήν με το μοτέρ των 1200 κυβικών εκατοστών.
Η Speed Twin 900 φαίνεται και είναι πιο μοντέρνα, στοχεύει και σ’ ένα πιο νεανικό κοινό. Όποιος θέλει κάτι κλασικό θα στραφεί πλέον στην Bonneville T100. Η Speed Twin 900 είναι η μοτοσυκλέτα που μπορείς να χρησιμοποιείς καθημερινά χωρίς περιορισμούς, έχει χαμηλή κατανάλωση και δε σε κάνει να σκέφτεσαι ότι την ζορίζεις μέσα στην πόλη. Είναι επίσης μια Triumph με την οποία θα απολαύσεις την απογευματινή σου βόλτα μετά τη δουλειά, με ή χωρίς συνεπιβάτη και είναι εκείνη η μοτοσικλέτα που θα σε κάνει να θες να ξεκλέψεις λίγο χρόνο για να ευχαριστηθείς τη γρήγορη οδήγηση σε κάποια αγαπημένη σου διαδρομή.

Είναι μια διαχρονική πρόταση που θα ελαφρύνει το πορτοφόλι σου κατά 10.490 ευρώ αλλά θα γεμίζει τις αισθήσεις σου κάθε φορά που θα την καβαλάς.
* Την Triumph Speed Twin 900 μας την παραχώρησε για δοκιμή η Triumph Motorcycles Greece.
Διαβάστε ακόμη: Royal Enfield: Μοτοσυκλέτες που γράφουν ιστορία κι ένα brand που εξελίσσεται





