StyleΑνδράς

Μια επιβλητική μηχανή, φτιαγμένη για ταξίδι

Δε μπορούμε να βρούμε κάτι που να λείπει από τη Honda NT1100 DCT E-SUSP.

Η αλήθεια είναι ότι όταν σκέφτεσαι ταξίδι με μοτοσυκλέτα στο μυαλό σου έρχεται η προστασία απ’ τα στοιχεία της φύσης, η άνεση, η δυνατότητα φόρτωσης και η δύναμη. Η NT1100 DCT E-SUSP έχει όλα αυτά και στέκεται επιβλητική στο διπλό σταντ της περιμένοντας εμένα να την κάνω μια μεγάλη βόλτα  ή ένα μικρό ταξίδι για να επαληθεύσω τα παραπάνω.

Παλιότερα λέγαμε ότι για να ταξιδέψεις με μοτοσυκλέτα το μόνο που χρειάζεσαι είναι όρεξη. Και λεφτά βέβαια. Τώρα έχουμε καλομάθει, μας ενοχλεί ο αέρας, δε μας φτάνουν οι χώροι και θέλουμε η δική μας μοτοσυκλέτα να έχει όσα έχει και του γείτονα ο οποίος έχει γεμίσει με αυτοκόλλητα από άλλες χώρες το βαλιτσάκι της δικής του.

Κι εμένα αν με ρωτήσετε, ίσως επειδή μεγάλωσα πια, θα σας απαντούσα ότι ναι μεν, με μια οποιαδήποτε μηχανή ταξιδεύεις, αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να έχει έναν χορταστικό ανεμοθώρακα (η Honda NT1100 έχει, και μάλιστα ρυθμιζόμενο) μια άνετη σέλα (η Honda NT1100 έχει, και της δοκιμής μας μάλιστα είχε την comfort που είναι έξτρα και θυμίζει την αγαπημένη σας πολυθρόνα) και ένα σετ βαλίτσες  – έχει κι απ’ αυτές, οι οποίες περιλαμβάνονται στα 19.400 ευρώ που στοιχίζει η συγκεκριμένη έκδοση.

Η Honda NT1100 έχει έναν χορταστικό ανεμοθώρακα, μια άνετη σέλα που θυμίζει πολυθρόνα, και ένα σετ βαλίτσες.
Honda NT1100 DCT E-SUSP: Ταξιδιάρα ψυχή!

Η NT1100 σου προσφέρει κάλυψη απ’ τον αέρα, άνεση κι ένα πολύ καλό cruise control

Δύο διαφορετικές επιλογές ως προς τις ταχύτητες

Η NT1100 όμως έχει και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το γνωστό κι από άλλα μοντέλα της Honda, DCT, καθώς και ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Οπότε η ζωή σας και στην προκειμένη περίπτωση η δική μου, θα γίνει, έγινε, πολύ πιο εύκολη. Αυτό το κιβώτιο το είχαμε συναντήσει και πέρσι στη δοκιμή της Africa Twin CRF1100L Adventure Sports πάνω στην οποία έχει βασιστεί αυτό το μοντέλο της Honda, και μας είχε ενθουσιάσει. Το ίδιο συνέβη και με την NT1100. Απρόσκοπτες αλλαγές, βελούδινες, ευκολία χρήσης.

Έχεις στη διάθεσή σου δυο επιλογές, D και S, και την M (manual). Στην τελευταία αλλάζεις εσύ με τα shift pads τις ταχύτητες όποτε θέλεις. Το σύστημα επεμβαίνει μόνο αν ξεχάσεις να κατεβάσεις όταν επιβραδύνεις. Η D αλλάζει γρήγορα τις ταχύτητες και μπορεί να γίνει λίγο εκνευριστική, χρησιμοποιούσα την S, η οποία σ’ αφήνει να γεμίσεις το στροφόμετρο αρκετά πριν αλλάξει το σύστημα σχέση, κι όταν ο δρόμος γινόταν πιο στενός και στριφτερός, «κούμπωνα» την M.

Παλιότερα λέγαμε ότι για να ταξιδέψεις με μοτοσυκλέτα το μόνο που χρειάζεσαι είναι όρεξη. Και λεφτά βέβαια. Τώρα έχουμε καλομάθει και ζητάμε τα πάντα.

Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, κι εδώ έχουμε το ίδιο σύστημα μ’ αυτό της Africa Twin, με ασφάλτινες βέβαια διαδρομές, 150 χιλιοστά μπρος-πίσω, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να τις ρυθμίσουμε ανάλογα με το φορτίο: ένας αναβάτης, ένας αναβάτης με φορτίο, δυο, κλπ. Κι αν θέλετε να ψαχτείτε περισσότερο, μπορείτε να τις «πειράξετε» μπαίνοντας στο σχετικό μενού. Όρεξη να έχει κανείς να ασχολείται.

Αν και περισσότερο πρέπει να ασχολείσαι με το ταξίδι. Κι εκεί η NT1100 σου προσφέρει κάλυψη απ’ τον αέρα – τα πόδια σου είναι κι αυτά καλά προστατευμένα πίσω απ’ το 20λιτρο ρεζερβουάρ της -, άνεση – δύσκολα θα πιαστείς είτε εσύ είτε ο συνεπιβάτης σου σ’ αυτή τη σέλα-, κι ένα πολύ καλό cruise control το οποίο θα ξεκουράζει το δεξί σου χέρι στις βαρετές ευθείες των αυτοκινητοδρόμων.

Η NT1100 έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το γνωστό κι από άλλα μοντέλα της Honda, DCT, καθώς και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.

Ο κινητήρας έχει δεχτεί τις ίδιες βελτιώσεις με εκείνον της Africa Twin, είναι πιο ροπάτος ενώ ο ήχος που φτάνει στ’ αυτιά σου κάθε άλλο παρά αδιάφορος είναι.

Honda NT1100: Μια εντυπωσιακή touring μοτοσυκλέτα

Η κατανάλωση θα κυμανθεί μεταξύ 5,5 και 6 λίτρων αν βέβαια δεν ζορίζεις τον δικύλινδρο κινητήρα των 1100 κυβικών εκατοστών και 102 ίππων. Ο κινητήρας αυτός έχει δεχτεί τις ίδιες βελτιώσεις με εκείνον της Africa Twin, είναι πιο ροπάτος ενώ ο ήχος που φτάνει στ’ αυτιά σου κάθε άλλο παρά αδιάφορος είναι. Χωρίς όμως να ενοχλεί στο ταξίδι.

Αν σου ’ρθει η όρεξη για παιχνίδια, το NT1100 δεν θα πει όχι, παρόλα τα 238 κιλά του. Θα ανταποκριθεί πολύ καλά σε γρήγορη οδήγηση αλλά θα βάλει σχετικά γρήγορα τα όρια μια και τα μαρσπιέ θα αρχίσουν να ξύνουν την άσφαλτο. Εξαιρετικά τα φρένα, με ένα δάκτυλο σταματούσαν την μεγάλη μοτοσυκλέτα, δε με ανησύχησαν σε καμία περίπτωση.

Η Honda NT1100 DCT E-SUSP της δοκιμής εκτός από την comfort σέλα, ήταν εξοπλισμένη με έξτρα προβολείς και ένα όμορφο σετ αυτοκόλλητα που κατά τη γνώμη μας θα ήταν και το πρώτο αξεσουάρ που θα προσθέταμε πάνω της. Η NT1100 είναι μια εντυπωσιακή touring μοτοσυκλέτα, με φουτουριστικό design, έτοιμη για μικρά και μεγάλα ταξίδια χωρίς να λέει όχι και στις ενδοαστικές μετακινήσεις. Eιδικά σ’ αυτήν την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο όπου μπορείς να την οδηγείς όπως ένα μεγάλο σκούτερ.

* Την Honda NT1100 DCT E-SUSP μας παραχώρησε για δοκιμή η Honda Motorcycles Greece.

 

Διαβάστε ακόμη: Triumph Speed Twin 1200: Μια από τις ωραιότερες μηχανές που σου έχουμε παρουσιάσει

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button