StyleΑνδράς

Μια «αγριεμένη» μοτοσικλέτα σε τιμή που δε συναντάς στην αγορά

Αν ψάχνεις για κάποιο μοντέλο από τους καθιερωμένους παίκτες στην αγορά, δεν θα βρεις σ’ αυτή την τιμή, μια naked μοτοσυκλέτα με 156 άλογα, 1000 κυβικά, 4 κυλίνδρους και το κύρος που σου δίνει ένας κολοσσός όπως η Honda.

Μια από τις πιο καυτές κατηγορίες στις γυμνές σπορ μοτοσυκλέτες είναι αυτή των 800 έως 900 κυβικών εκατοστών, οι κύριοι εκπρόσωποι της οποίας κοστίζουν περί τα 12 χιλιάδες ευρώ, λίγο πιο κάτω, λίγο πιο πάνω, εξαρτάται και τις διάφορες εκδόσεις. Υπάρχει βέβαια και ο ανταγωνισμός εξ ανατολών (λέγε με Κίνα) όπου οι τιμές είναι αρκετά χαμηλότερες.

Αν όμως ψάχνεις για κάποιο μοντέλο από τους καθιερωμένους παίκτες στην αγορά δεν θα βρεις σ’ αυτή την τιμή των 11.850 ευρώ, μια naked μοτοσυκλέτα με 156 άλογα, 1000 κυβικά, 4 κυλίνδρους και το κύρος που σου δίνει ένας κολοσσός όπως η Honda. Κι εδώ, στο μηχανικό σύνολο που μας έρχεται από το Fireblade του 2017, ποντάρει βέβαια και η ιαπωνική εταιρεία αφήνοντας τους άλλους να ψάχνουν τον δεύτερο.

Οι πωλήσεις δικαιολογούν την τολμηρή της κίνηση αφού οι αγοραστές βρίσκονται μπροστά σε μια ποιοτική μοτοσυκλέτα, ευκολοδήγητη όπως οι περισσότερες Honda, αγριεμένη όσο χρειάζεται για να μην ξενερώνεις, πώς θα μπορούσες άλλωστε με τόσα άλογα, αλλά και χρηστική μια και άνετα μπορεί να παίξει τον ρόλο της καθημερινή σου μοτοσυκλέτας.

Ευκολοδήγητη όπως οι περισσότερες Honda, αγριεμένη όσο χρειάζεται, τραβούσε τα βλέμματα όπου και να πήγαινα.

Κάπου στη μέση του στροφόμετρου υπάρχει μια καθυστέρηση κι αυτό έχει να κάνει με τη φύση του τετρακύλινδρου, είναι χαρακτηριστικό κι όχι μειονέκτημα.

Από τον ήχο της σε «φτιάχνει»

Η συγκεκριμένη Hornet 1000 της δοκιμής μας, είχε κάποια έξτρα, όπως καρίνα κινητήρα, κάλυμμα τιμονιού, προστατευτικό ψυγείου, όμορφο φιμέ μασκάκι το οποίο δίνει έξτρα πόντους στο μούτρο της, προστατευτικό στο ρεζερβουάρ για να μην το χαράζετε, αλουμινένια μαρσπιέ οδηγού, αυτοκόλλητα τροχών και μια ανοδιωμένη μπορντό τάπα λαδιού.

Και θα κατεβαίνεις στο κέντρο της πόλης με μια 1000άρα, θα πείτε; Αν θες, φυσικά και μπορείς. Με κάποιες παραχωρήσεις βέβαια. Θα σε ζεσταίνει στις ζέστες και δε θα θέλει δεύτερο άτομο στο μικροσκοπικό σελάκι του συνοδηγού για πολλή ώρα. Επίσης, θα σου ανοίγει κάπως τα πόδια μια και το όμορφο ρεζερβουάρ των 17 λίτρων -καλοδεχούμενη η μεγάλη χωρητικότητα- δεν είναι και ό,τι πιο άνετο για τον αναβάτη και, τέλος, θα σε γαργαλάει να ανοίξεις το γκάζι · είπαμε είναι πολλά τα άλογα Άρη, ενώ δε θα υπάρχει χώρος για να το κάνεις.

Κάθε φορά που κατέβαινα στο γκαράζ για να την βάλω μπρος μ’ έφτιαχνε αμέσως ο ήχος της. Κι αυτό είναι στα θετικά με πολλά συν. Πάλι βέβαια θα ψάχνετε ανοίγματα για να ανεβάσετε στροφές, να περάσετε τις 7 χιλιάδες, και να μπείτε στο φάσμα εκείνο όπου η μοτοσυκλέτα στριγκλίζει και τρελαίνεται κι εσείς μαζί της προσπαθώντας να κρατηθείτε απ’ το τιμόνι.

Οι naked μοτοσυκλέτες είναι εθιστικές και μεθυστικές. Ειδικά αυτές με τα πολλά άλογα που δύσκολα θα μπορέσεις να εκμεταλλευτείς σε δημόσιο δρόμο.

Η συγκεκριμένη Hornet 1000 της δοκιμής μας, είχε κάποια έξτρα, όπως καρίνα κινητήρα, κάλυμμα τιμονιού, προστατευτικό ψυγείου, όμορφο φιμέ μασκάκι το οποίο δίνει έξτρα πόντους στο μούτρο της.

Honda Hornet 1000: Μια «μεθ-ιστική» μοτοσικλέα

Κάπου στη μέση του στροφόμετρου υπάρχει μια καθυστέρηση κι αυτό έχει να κάνει με τη φύση του τετρακύλινδρου, είναι χαρακτηριστικό κι όχι μειονέκτημα. Το γνωρίζεις αν έχεις δοκιμάσει άλλες με τέτοιου είδους μοτέρ ή το συνηθίζεις άμα είναι η πρώτη σου. Αυτό που δεν πρόκειται να βαρεθείς είναι η ώθηση που νιώθεις όταν ανοίγεις γενναία το γκάζι και πετάγεσαι από τη μια στροφή στην επόμενη εξαφανίζοντας την ευθεία που τις ενώνει.

Οι naked μοτοσυκλέτες είναι εθιστικές και μεθυστικές. Ειδικά αυτές με τα πολλά άλογα που δύσκολα θα μπορέσεις να εκμεταλλευτείς σε δημόσιο δρόμο. Η Hornet 1000 σε προκαλεί να βρεις τα όρια σου, βουτάει στις στροφές με ακρίβεια αν και ίσως όχι τόσο γρήγορα όσο η Suzuki Katana που είχαμε πριν από ένα μήνα περίπου για δοκιμή, έχει φρενούκλες και τινάζεται αγριεμένη όταν αρχίζεις να παίζεις με το γκάζι.

Ειδικά σ’ αυτό το κόκκινο χρώμα που είχε η μοτοσυκλέτα της δοκιμής τραβούσε τα βλέμματα από όπου κι αν περνούσα ή όπου κι αν την στάθμευα. Εκτός από την απλή έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας υπάρχει και μια σπέσιαλ, η Hornet 1000SP, με quick shifter, καλύτερες αναρτήσεις, φρένα και μερικά άλογα έξτρα. Αυτήν θα την οδηγήσουμε κι εμείς κάποια στιγμή αλλά αν εσείς βιάζεστε και τη θέλετε για δική σας, θα πρέπει να ξέρετε ότι είναι 2 χιλιάδες ευρώ ακριβότερη από την αδελφή της.

Honda Hornet 1000: Μια «αγριεμένη» μοτοσικλέτα σε τιμή ευκαιρίας

Μια 1000άρα σε τιμή ευκαιρίας.

* Την Honda Hornet 1000 μας παραχώρησε για δοκιμή η Honda Motorcycles Greece, Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

 

Διαβάστε ακόμη: Ducati Desert X Rally: Μια προικισμένη μηχανή που σε προκαλεί να την τιθασεύσεις

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button