
H Aprilia RS 660 είναι μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για πίστα και δρόμο, απόλυτα παραμετροποιήσιμη σε κάθε χάρτη απόδοσης
Με μοτοσυκλέτες σαν την Aprilia RS 660 Factory είναι πολύ εύκολο να γράψεις για τις εντυπώσεις σου. Το δύσκολο είναι να συγκρατηθείς και να μη γεμίσεις με θαυμαστικά τις περισσότερες προτάσεις. Σας υπόσχομαι ότι δεν θα το κάνω. Αλλά ας ξεκινήσω από κάπου: Τι μοτοσυκλέτα! Ουπς, να το πρώτο. Τι γίνεται λοιπόν με μια σπορ ή μάλλον σούπερ σπορ μοτοσυκλέτα 105 ίππων, δυο κυλίνδρων και μόλις 660 κυβικών εκατοστών;
Μα τα πάντα. Ό,τι θα κάνετε με μια αντίστοιχη μηχανή με πολλά περισσότερα κυβικά θα το κάνετε και μ’ αυτή την μικρή στο μάτι RS 660 Factory. Μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για πίστα και δρόμο. Εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά καλούδια, απόλυτα παραμετροποιήσιμη σε κάθε χάρτη απόδοσης, με έξτρα επιλογές για αγωνιστικές καταστάσεις και βέβαια πακέτο αναρτήσεων, πιρούνι και αμορτισέρ απ’ το πάνω ράφι της Ohlins.
Αν δεν έχετε εντυπωσιαστεί ακόμα, ρίξτε μια ματιά και στις φωτογραφίες. Σαν να μην έφτανε η προίκα από τη μαμά Aprilia, δηλαδή όλα τα παραπάνω συν τον «μισό» κινητήρα από την RSV4, έχουμε και μια εμφάνιση που σκοτώνει. Αναρωτιόμουν πώς θα γινόταν κανείς να την έχει στο σαλόνι και στο δρόμο… Ακόμα και οι λεπτομέρειες όπως οι μπροστινές αεροτομές που σε άλλες μοτοσυκλέτες φαίνονται υπερβολικές ή παράταιρες, εδώ είναι ενσωματωμένες δίνοντας έξτρα πόντους στην εμφάνιση, κάνοντας την RS 660 Factory να μοιάζει με race replica.
Όσο κι αν την πιέσεις δεν θα καταφέρεις να την ανησυχήσεις. Ούτε κι εσύ ο ίδιος θα ανησυχήσεις, απλώς, ανάλογα με τις αντοχές σου, κάποια στιγμή θα κουραστείς γιατί ο ρυθμός θα ανεβαίνει ολοένα και περισσότερο.
Σάμπως δεν είναι; Με μαρσπιέ τα οποία δεν θα ακουμπήσουν κάτω, ήχο που θυμίζει έντονα V4 κινητήρα, αίσθηση στο μπροστινό όπου ο αναβάτης νομίζει ότι δεν θα του γλιστρήσει ποτέ η μηχανή, ενώ το πιρούνι και το αμορτισέρ μαζί, καθώς και το αλουμινένιο πλαίσιο σε πληροφορούν ανά πάσα στιγμή για το ανάγλυφο του δρόμου. Όσο κι αν την πιέσεις δεν θα καταφέρεις να την ανησυχήσεις. Ούτε κι εσύ ο ίδιος θα ανησυχήσεις, απλώς, ανάλογα με τις αντοχές σου, κάποια στιγμή θα κουραστείς γιατί ο ρυθμός θα ανεβαίνει ολοένα και περισσότερο με εσένα να αναζητάς τα όρια σου.
Είναι όμως η RS 660 Factory μια μοτοσυκλέτα μόνο για τέτοια χρήση; Όχι βέβαια, μπορείς να τη χρησιμοποιείς και για τις μετακινήσεις σου – η θέση οδήγησης αν και σπορ βόλεψε τα 182 εκατοστά μου μια χαρά και το αφρώδες της σέλας δε με απασχόλησε καθόλου – έχει όμως νόημα; Ησυχία δε θα βρίσκεις και θα ψάχνεις να βρεις ένα κενό για να εξαφανιστείς μαζί της οδηγώντας γρήγορα στο δρόμο ή σε πίστα. Δεν είχαμε το χρόνο να τη δοκιμάσουμε σε τέτοιο περιβάλλον. Στον δρόμο μας ενθουσίασε εφ’ όλης της ύλης.
Μια μηχανή με την οποία μπορείς να παίξεις μαζί της ρυθμίζοντας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως επιθυμείς.
Λίγο σκληρό ήταν το αμορτισέρ αλλά ρυθμίζεται κι εμείς δεν ασχοληθήκαμε. Πού και πού μας τα χαλούσε στα ανεβάσματα το quickshifter, επίσης αν και δεν έχει clip-ons κάτω απ’ την τιμονόπλακα δεν είναι και για χόρταση μες στην πόλη, αυτά όμως είναι λεπτομέρειες …
Η Aprilia RS 660 Factory με τιμή λίγο πάνω απ’ τα 14 χιλιάδες ευρώ, είναι μια ξεχωριστή σπορ μοτοσυκλέτα, εξωτική θα τολμούσα να πω, γήινη παρόλα αυτά μια και μπορείς να εκμεταλλευτείς τη δύναμη του κινητήρα της και να την οδηγήσεις γρήγορα χωρίς να είσαι ο Jorge Martín. Είναι μια μηχανή με την οποία μπορείς να παίξεις μαζί της ρυθμίζοντας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως επιθυμείς, να αποκομίσεις ατόφιες μοτοσυκλετιστικές εμπειρίες κι αν έχεις χώρο και μένεις στο ισόγειο, να την παρκάρεις στο σαλόνι σου για να τη χαζεύεις με τις ώρες.
Η Aprilia RS 660 Factory με τιμή λίγο πάνω απ’ τα 14 χιλιάδες ευρώ, είναι μια ξεχωριστή σπορ μοτοσυκλέτα.
* Την Aprilia RS 660 Factory μας παραχώρησε για δοκιμή η Aprilia Hellas.
Διαβάστε ακόμη: Honda Hornet 1000: Μια «αγριεμένη» μοτοσικλέτα σε τιμή ευκαιρίας





