StyleΑνδράς

Τι κάνουν 2 γερόλυκοι σε καμπάνια μόδας;

Οι κινηματογραφικές συμπράξεις μοιάζει να ανήκουν στο παρελθόν για Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο, αλλά πάντα υπάρχει πρόσφορο έδαφος κάπου αλλού για να ενωθούν.

Αλ Πατσίνο. Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Αλ Πατσίνο. Μόνο τα ονόματά τους αρκού για να προκαλέσουν συναισθήματα. Δύο θρύλοι, δύο γερόλυκοι του παγκόσμιου star system, δύο τύποι που τα έχουν ζήσει όλα από 2-3 φορές και τα ξαναζούν με διαφορετικό τρόπο. Πώς το είχε πει ο Μπέκετ; Κάνε το ίδιο λάθος ξανά και ξανά, απλά κάθε επόμενη φορά να το κάνεις καλύτερα. Πολύ αόριστο ακούγεται, αν το πεις έτσι. Όταν όμως έχεις δύο ορατά παραδείγματα, τότε η φράση αυτή αποκτά ουσία, μεταδίδεται καλύτερα η ερμηνεία της.

Πατσίνο και Ντε Νίρο πρωταγωνιστούν στην καμπάνια της Moncler για τη χειμερινή σεζόν, με κεντρικό σύνθημα το «Warmer Together»,  δηλαδή ότι με καλή παρέα, τις κρύες ημέρες του έτους νιώθεις σίγουρα πιο ζεστά. Η παρέα αυτή δεν είναι μόνο οι άνθρωποι μας, αλλά και τα puffer jackets και τα χειμωνιάτικα παλτά που είναι στο επίκεντρο της καμπάνιας της Moncler.

Φυσικά, και η κοινή πορεία των δύο legends αποδίδει συμβολικά με πιστότητα το μήνυμα της ζεστασιάς που θέλει να περάσει η καμπάνια. Κοντά 6 δεκαετίες στην υποκριτική, έχουν συνεργαστεί σε 4 ταινίες, σε διάφορα άλλα πρότζεκτ, ακόμα και στα προσωπικά τους έχουν πολλά κοινά στοιχεία. Μόλις πρόπερσι, απέκτησαν κι άλλο παιδί, ο μεν Πατσίνο στα 83 του και ο Ντε Νίρο στα 80 του.

«Η αληθινή ζεστασιά ζει στις στιγμές που μοιραζόμαστε. Για να γιορτάσουμε την αγάπη, τον σεβασμό και την αυθεντική σύνδεση των ανθρώπων στον πυρήνα της φιλοσοφίας της Moncler, οι δύο θρύλοι και φίλοι, Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενώνονται για να τους “αιχμαλωτίσει” ο φακός του Platon και να ενσωματώσει το διαχρονικό πνεύμα της ζεστασιάς», αναφέρει η εταιρεία στην ανάρτηση της.

Δύο γερόλυκοι με τα puffer jackets τους κοιτούν τη Νέα Υόρκη από μια ταράτσα.

Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο: Από το Godfather στον ωραίο παλιμπαιδισμό

«Η ζεστασιά δεν ήταν ποτέ για το εξωτερικό περίβλημα. Ήταν πάντοτε για όσα συμβαίνουν μέσα μας. Η φιλία είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να έχεις. Φίλοι, άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεστε τον ίδιο κόσμο. Υπάρχει μια εγγενής εμπιστοσύνη και μια κατανόηση της ζωής στη φιλία», λένε οι δύο τους.

Είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό εδώ, ότι είναι ωραίο που τα μεγάλα brands εμπιστεύονται τις καμπάνιες τους και σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και δεν εμμένουν στο νεανικό, απορρίπτοντας το γηραιό. Φυσικά, ο Πατσίνο με τον Ντε Νίρο δεν είναι όποιοι κι όποιοι γηραιοί. Το αποτύπωμά τους σε τούτο τον κόσμο είναι μεγάλο. Ακόμα και με τις αρπαχτές που έχουν κάνει στην καριέρα τους. Ακόμα και με τις ταινίες τους που τις βλέπουμε και αναρωτιόμαστε τι σκεφτόντουσαν όταν αποδέχονταν τους ρόλους, ιδίως ο Ντε Νίρο που έχει μεγαλύτερη ροπή προς αυτό την τελευταία 15ετία. Όχι ότι δε μας κρίντζαρε ο Πατσίνο με τη διαφήμιση για τα Dunkin Donuts πριν 6-7 χρόνια.

Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο: Τι κάνουν 2 γερόλυκοι σε καμπάνια μόδας;

Πώς αποτυπώνεις τη ζεστασιά μεταξύ των ανθρώπων; Πάρε 2 θρύλους που έχουν μια κοινή διαδρομή 5-6 δεκαετιών και τα μάτια τους μιλάνε από μόνα τους και το αποτέλεσμα θα βγει όπως θες.

Ειδικά για τους άντρες όμως, το ξέρουμε πολύ καλά, η ζωή είναι μια διαδρομή από την ανήλικη παιδικότητα στην ηλικιωμένη παιδικότητα. Ένα ταξίδι από παιδί σε παιδί και στο ενδιάμεσο υπάρχουν στιγμές ενηλικίωσης και ωριμότητας. Όταν όμως κατακτάς τα πάντα, όπως ο Πατσίνο κι ο Ντε Νίρο, ε κάπου κάπου τερματίζεις και θες να τα πάρεις όλα από την αρχή. Και δεν υπάρχει τίποτα το κακό σε αυτό. Όλοι μας έχουμε περάσει ή θα περάσουμε από αυτό.

Αν κάποιος κάνει το timeline της κοινής τους διαδρομής, από το Godfather μέχρι αυτή την καμπάνια, θα δει πως διακρίνονται από έναν καλώς εννοούμενο παλιμπαιδισμό. Και, για να είμαστε ειλικρινείς, στην 9η δεκαετία της ζωής τους, τι λογαριασμό να δώσουν και σε ποιον;

* Photo credits: Moncler/Platon

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button