
Η Aprilia Tuono 457 είναι ένα fun naked bike, μια σπορ μοτοσυκλέτα τσέπης με προσανατολισμό την διασκέδαση.
Έχουμε και λέμε: 48 άλογα, 450 κυβικά, 2 κύλινδροι και 175 κιλά. Είστε έτοιμοι; Είναι η Aprilia Tuono 457 και περιμένει τον ενθουσιώδη αναβάτη για μια γρήγορη βόλτα σε μια στριφτερή διαδρομή. Η απόλαυση είναι εγγυημένη. Και εδώ θα βάζαμε τελεία και θα προχωρούσαμε στην επόμενη δοκιμή.
Όχι, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, ή μάλλον είναι, ποιος ο λόγος λοιπόν να μακρηγορούμε; Γι αυτό όμως, δεν δοκιμάζουμε τις μοτοσυκλέτες, και σας μεταφέρουμε εδώ στο Andro τις εντυπώσεις μας;
Κέφια θα λέτε έχω, κι είναι αλήθεια. Η Tuono 457 είναι ένα fun naked bike, μια σπορ μοτοσυκλέτα τσέπης με προσανατολισμό την διασκέδαση. Οπότε κι οι βόλτες μου εντός και εκτός πόλης είχαν το στοιχείο της διασκέδασης, όπως και άλλα βέβαια.
Από τις 4 χιλιάδες στροφές και πάνω, η μοτοσυκλέτα εκτοξεύεται λες κι έχει 20 ίππους ακόμα.
Τι έχει αυτή η Aprilia και είναι τόσο απολαυστική;
Ας δούμε όμως τι κάνει την Aprilia τόσο ευχάριστη στην οδήγηση και τι όχι. Πρώτα απ’ όλα ο κινητήρας που μας θυμίζει το εξαιρετικό δικύλινδρο σύνολο που φοράει η μεγαλύτερη της ξαδέλφη, η RS 660, την οποία είχαμε οδηγήσει πριν λίγο καιρό και μας είχε ενθουσιάσει. Τα 48 άλογα θα αρχίσετε να τα καταλαβαίνετε απ’ τις 4 χιλιάδες στροφές και πάνω, όπου η μοτοσυκλέτα εκτοξεύεται λες κι έχει 20 ίππους ακόμα.
Μετά είναι το στήσιμό της. Η Tuono 457 «πέφτει» πανεύκολα στη στροφή και σου δίνει την αυτοπεποίθηση να την πιέσεις αρκετά, αν και τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης μας φάνηκαν κάπως ξύλινα. Θα τα αλλάζαμε με την πρώτη ευκαιρία. Έπειτα έχουμε τα ηλεκτρονικά της καλούδια, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, ABS μπρος-πίσω με επιλογή απενεργοποίησης του πίσω, χάρτες απόδοσης, εύχρηστη TFT οθόνη και βέβαια όμορφη εμφάνιση.
Η Tuono 457 είναι Ιταλίδα – κι ας κατασκευάζεται στην Ινδία, είναι κόκκινη και φαίνεται ποιοτικά φτιαγμένη.
Η Tuono 457 είναι Ιταλίδα – κι ας κατασκευάζεται στην Ινδία, είναι κόκκινη και φαίνεται ποιοτικά φτιαγμένη. Την βλέπεις σταματημένη και την χαζεύεις κάτι που σ’ αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών δεν το βρίσκεις εύκολα. Εύκολα δε βρίσκεις από που ανοίγει κι η σέλα, μικρό το κακό θα πείτε, αλλά μεγάλο κακό είναι το γεγονός ότι είναι αρκετά σκληρή. Μια ώρα πάνω της και μετά ήθελα να κατέβω, ευτυχώς στα αξεσουάρ είδα ότι υπάρχει και comfort εκδοχή.
Επίσης το πίσω αμορτισέρ είναι σκληρό, κοπανάει στις όχι και λίγες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων ενώ συμβιβασμό θα πρέπει να κάνετε αν είστε ψηλοί, μια και η θέση οδήγησης είναι κάπως στριμωγμένη, τα πόδια διπλώνουν αρκετά και πατάνε στα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Του αναλογεί λιγότερος χώρος και θα αντέξει κάνα μισάωρο.
Η Tuono 457 είναι σαφώς πιο άνετη απ’ την RS 457 που είχαμε δοκιμάσει φέτος τον Γενάρη.
Μ’ αυτά και μ’ εκείνα ξεχάσαμε όμως ότι μιλάμε ή μάλλον γράφουμε, για μια σπορ γυμνή μοτοσυκλέτα, όπως ήταν και η CFMOTO 450NK. Και σ’ αυτή την κατηγορία συνήθως βρίσκουμε τα ίδια πάνω κάτω χαρακτηριστικά. Κοινώς πρέπει να κάνουμε παραχωρήσεις. Επιλέγουμε συνειδητά μια μηχανή προσανατολισμένη για σπορ χρήση. Αλλιώς, έχει και αλλού πορτοκαλιές!
Πάντως, η Tuono 457 είναι σαφώς πιο άνετη απ’ την RS 457 που είχαμε δοκιμάσει φέτος τον Γενάρη ενώ δεν υπολείπεται σε οδηγική απόλαυση. Η Aprilia είναι μια εταιρεία με μεγάλη αγωνιστική παράδοση και το DNA της έχει μεταφερθεί αυτούσιο και σ’ αυτή την εντυπωσιακή κοκκινόμαυρη μοτοσυκλέτα. Αποκτήστε πρόσβαση σ’ αυτό (το DNA), με 6.599 ευρώ.
* Την Aprilia Tuono 457 μας παραχώρησε για δοκιμή η Aprilia Hellas.
Διαβάστε ακόμη: Yamaha Tenere, η μηχανή με τα 3 Π: Πληρότητα, Περιπέτεια, Πάθος





