StyleΑνδράς

Μια μηχανή που δε σταματάς ποτέ να την απολαμβάνεις

4 ημέρες με αυτή τη μηχανή και δεν υπήρξε στιγμή που να μην την απόλαυσα.

Suzuki Katana… Πότε πρωτοεμφανίστηκε; Το 1980, τότε που ο γράφων μαζί με την παρέα του τη χάζευε όπως τη χάζευαν τόσοι και τόσοι μέσα από τις σελίδες των περιοδικών, αργότερα και στους δρόμους της χώρας μας. Με φουτουριστική εμφάνιση για τα δεδομένα της εποχής και 1100 κυβικά εκατοστά, έχοντας σαν όνομα ένα σπαθί των Σαμουράι, η μοτοσυκλέτα Katana είχε καταφέρει να τρυπώσει στα όνειρα πολλών από εμάς.

Το 1994 δέχτηκε την πρώτη αναβίωση ενώ το 2019 με εντελώς νέα σχεδίαση πήρε τη μορφή που έχει και σήμερα. Μια μορφή που συνδυάζει αρμονικά στοιχεία του παρελθόντος με πινελιές απ’ το παρόν κάνοντάς την και πάλι να ξεχωρίζει μέσα από μια πληθώρα μοντέλων από μια πληθώρα ανταγωνιστικών εταιριών.

Η Suzuki Katana καταφέρνει να τραβάει τα βλέμματα και σήμερα. Είναι κοφτερή, έχει εκείνο το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο φωτιστικό σώμα εμπρός και μια ουρά που θα ορκιζόσουν ότι τη σχεδίασε Ιταλός. Θα έχετε ήδη καταλάβει ότι αυτή η μοτοσυκλέτα αποτελεί ένα από εκείνα τα μοντέλα που μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.

Η Suzuki Katana είναι μια μηχανή με άνετη θέση οδήγησης, βολική για να βγάζετε έξω το σώμα σας όταν την πλαγιάζετε στις στροφές.

Η Katana είναι μια αυθεντική σπορ naked μηχανή.

Μια μηχανή που σε σαγηνεύει με τον μπάσο ήχο της

Ναι, σίγουρα παίζει ρόλο η σχέση με το παρελθόν και τα δικά μου όνειρα γιατί η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν κατάφερα να αποκτήσω μια. Παίζει όμως ρόλο κι ότι η σημερινή Katana με τα 1000 κυβικά εκατοστά, τον τετρακύλινδρο κινητήρα με τα 152 άλογα, τις ποιοτικές αναρτήσεις και το εξαιρετικό στήσιμο από ένα δοκιμασμένο σασί, είναι μια αυθεντική σπορ naked μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να σε γεμίζει με αδρεναλίνη και όμορφες αναμνήσεις.

Πέρασα τέσσερις μέρες μαζί της και μπορώ να σας πω ή μάλλον να γράψω με βεβαιότητα ότι από τις 4 μοτοσυκλέτες της Suzuki που φορούν το ίδιο μοτέρ, η Katana ήταν και, βέβαια, είναι η αγαπημένη μου. Είχαμε οδηγήσει για σας (και για μας) την GSX-S 1000 GT, την GSX-S 1000 και την GSX-S 1000 GX.

Kάθε μια από τις 4 αυτές Suzuki είναι ξεχωριστή και απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Αυτή που βρίσκεται πιο κοντά σε αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά είναι η επίσης naked GSX-S 1000. Αλλά εκτός του ότι με την Katana ευχαριστήθηκα ακόμα περισσότερο τις βόλτες, γρήγορες ή και σχετικά χαλαρές, το design της που φέρει και το σχήμα του σπαθιού των Σαμουράι στο ρεζερβουάρ της είναι αυτό που θα αποτελούσε και το βασικό κριτήριο για την επιλογή της.

Και μια και ανέφερα το ρεζερβουάρ, θα προτιμούσα να έχει λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα, 2-3 λίτρα βενζίνης ακόμα, μια και η Suzuki Katana πίνει εύκολα 7 από αυτά κάθε εκατό χιλιόμετρα. Έτσι κι αλλιώς δύσκολα θα την πηγαίνετε ήρεμα χωρίς να ανεβάζετε στροφές για να ακούσετε τον μπάσο ήχο απ’ τον κινητήρα της.

Suzuki Katana: Μια μηχανή που δε σταματάς ποτέ να την απολαμβάνεις

Το design της φέρει και το σχήμα του σπαθιού των Σαμουράι στο ρεζερβουάρ της.

Άλλο μειονέκτημα: ας πούμε το μικρό κόψιμο του τιμονιού. Θα σας απασχολήσει μες στην κίνηση. Και το τελευταίο και πιο σημαντικό για μένα, η οθόνη. Αλλάξτε τη βρε παιδιά εκεί στη Suzuki, βάλτε έστω αυτήν την οποία βλέπουμε στα περισσότερα πλέον μοντέλα της.

Η Suzuki Katana είναι μια μηχανή με άνετη θέση οδήγησης, βολική για να βγάζετε έξω το σώμα σας όταν την πλαγιάζετε στις στροφές, έτοιμη να φιλοξενήσει και δεύτερο άτομο για τις ενδοαστικές σας μετακινήσεις, εξαφανίζει τα 215 της κιλά ακόμα και σταματημένη – αλήθεια που ήταν; ποτέ δε με απασχόλησαν – με ένα γκάζι το οποίο δεν χορταίνεις, ενώ η εμφάνισή της είναι ένα πάντρεμα του χτες με το σήμερα που δύσκολα θα βαρεθείς να βλέπεις και να καμαρώνεις. Και δε θα είσαι απ’ τους πολλούς που θα την έχουν στην κατοχή τους. Με 14 χιλιάδες ευρώ παρά ένα τάλιρο, θα είσαι από εκείνους ή εκείνες που ξέρουν και μπορούν να ξεχωρίζουν.

* Την Suzuki Katana μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.

 

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμάσαμε τη νέα Yamaha Tracer 9 GT – Μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button