
Ο πρωταγωνιστής της ταινίας “F1”, Damson Idris, εκπέμπει ακριβώς τη φιλοσοφία του Tommy Hilfiger και της νέας κολεξιόν.
Από τις απαρχές του στη Νέα Υόρκη το 1985 μέχρι την καθιέρωσή του ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας, ο Tommy Hilfiger έχει διαμορφώσει την αμερικανική αισθητική με τρόπο που ελάχιστοι έχουν καταφέρει.
Με χαρακτηριστικό του το preppy στυλ εμπλουτισμένο με urban και pop culture στοιχεία, ο Hilfiger δεν έντυσε απλώς γενιές∙ έδωσε ταυτότητα στη μόδα του δρόμου, προσέγγισε τη μουσική και τον αθλητισμό ως κομμάτια της καθημερινής ένδυσης και δημιούργησε έναν δικό του, αυθεντικό κώδικα στιλ. Η επιρροή του ξεπέρασε τα σύνορα της Αμερικής, με τις συλλογές του να καθορίζουν διεθνώς τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το cool, το διαχρονικό και το σύγχρονο.
Η συλλογή APXGP δεν είναι απλώς μια ακόμη capsule collection αλλά αποτελεί έναν φόρο τιμής στη σύνδεση μόδας και ταχύτητας, στυλ και κινηματογράφου, αναδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τη μοναδική ικανότητά του να μεταφράζει τον πολιτισμό σε ένδυση, να εισάγει το μοντέρνο στο πατροπαράδοτο. Εκεί όπου η κληρονομιά συναντά το καινοτόμο.
Δεν πρόκειται για αγωνιστικά ρούχα, αλλά για ένα στυλ που διακατέχεται από την αγωνιστική κουλτούρα και διαμορφώνει τον οδηγό εκτός cockpit.
Στην καρδιά μιας συνεργασίας που συνδυάζει την ταχύτητα των αγώνων με το διαχρονικό preppy στυλ, η Tommy Hilfiger αποκαλύπτει τη συλλογή APXGP, εμπνευσμένη από την πολυαναμενόμενη κινηματογραφική παραγωγή «F1-:Η Ταινία». Η limited-edition σειρά αποτελεί τη νέα πρόταση του brand για τους άνδρες για φέτος το καλοκαίρι, προτάσσοντας την αισθητική των αγώνων ταχύτητας, την τεχνολογία των υφασμάτων και τη δεξιοτεχνία του κλασσικού tailoring.
Δεν πρόκειται για αγωνιστικά ρούχα, αλλά για ένα στυλ που διακατέχεται από την αγωνιστική κουλτούρα και διαμορφώνει τον οδηγό εκτός cockpit. Η F1 είναι η έμπνευση, αλλά ο κάθε άνδρας έχει το δικό του, μοναδικό cockpit και χρειάζεται κάτι που να ανταποκρίνεται στις δικές του ανάγκες.
Η συνεργασία με την Apple Original Films και τους σταρ της μεγάλης οθόνης Brad Pitt και Damson Idris (ο τελευταίος και ως brand ambassador του οίκου) ενισχύει την ταυτότητα της συλλογής: μια τολμηρή ένωση κινηματογραφικής αφήγησης, μόδας υψηλών επιδόσεων και motorsport κουλτούρας. Η καμπάνια αποτυπώνει την ταχύτητα, την αυτοπεποίθηση και την ανεπιτήδευτη κομψότητα, αναδεικνύοντας τον Idris στο επίκεντρο ως τον σύγχρονο εκπρόσωπο του “fearless style”.
Από την πίστα στο καθημερινό στυλ, η συλλογή APXGP ενσωματώνει τον παλμό των paddock και την αισθητική της Formula 1
Από το pit stop στο street style
Από το pit stop στο street style και από την πίστα στο καθημερινό στυλ, η συλλογή APXGP ενσωματώνει τον παλμό των paddock και την αισθητική της Formula 1, μεταφράζοντας τη δυναμική των σπορ αγώνων σε στιλιστικές επιλογές: εμβληματικά racing jackets, πουκάμισα μηχανικού με αγωνιστικά patches, slom κοψίματα, vegan δέρμα και ιαπωνικά denim, κομψά merino polo και ένα καπιτονέ κόκκινο jacket – πιστό αντίγραφο του ενδύματος που φορά ο χαρακτήρας του Idris στην ταινία – δίνουν μορφή στο concept του “track-to-street”. Η εικόνα της νέας κολεξιόν ορίζεται από τις χρωματικές αντιθέσεις που είναι εμπνευσμένες από τα grid lines και ρετροφουτουριστικά στοιχεία.
Σύμφωνα με τον ίδιο τον ηθοποιό, η εμπειρία ήταν «μια αυθεντική σύνθεση στυλ και κινηματογραφικής ισχύος», επισημαίνοντας τη δεινότητα του brand να συμβαδίζει αλλά και να δημιουργεί τις σύγχρονες πολιτισμικές τάσεις. «Η συνεργασία με τον Tommy Hilfiger και η συμμετοχή μου στην ταινία ήταν μια εμπειρία γεμάτη ενέργεια και αυτοπεποίθηση – οι ίδιες αξίες που ενσαρκώνει και αυτή η συλλογή». Ποιες είναι αυτές; Η αυτοπεποίθηση του άνδρα που φορά αυτά τα ρούχα και το edge, μια αύρα που δηλώνει ότι δε φοβάται τα G του αγώνα, ούτε τα G της ζωής.
«Η συνεργασία με τον Tommy Hilfiger και η συμμετοχή μου στην ταινία ήταν μια εμπειρία γεμάτη ενέργεια και αυτοπεποίθηση – οι ίδιες αξίες που ενσαρκώνει και αυτή η συλλογή», δήλωσε ο Damson Idris.
Tommy Hilfiger & F1: Δύο κόσμοι, μία αισθητική
Ο Tommy Hilfiger, διαχρονικός θαυμαστής της Formula 1, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την ένωση δύο κόσμων που διαμορφώνουν τη σύγχρονη κουλτούρα: «Η F1 έχει πλέον εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο. Από τις στολές μέχρι τα χρώματα και το στυλ των οδηγών, η αγωνιστική αισθητική έχει γίνει το νέο mainstream. Με την APXGP συλλογή και τη συνεργασία μας με το Χόλιγουντ, ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στο “fashiontainment” – το σημείο όπου η μόδα συναντά την ψυχαγωγία».
Ο σχεδιαστής, που από τα παιδικά του χρόνια παρακολουθούσε F1 αγώνες στο Watkins Glen, ενσωματώνει εδώ και δεκαετίες τη racing φιλοσοφία στις συλλογές του. Η σύνδεση αυτή αναβιώνει μέσα από την ταινία «F1: Η Ταινία», στην οποία η TOMMY HILFIGER λειτουργεί ως επίσημος χορηγός μόδας της φανταστικής ομάδας APXGP, με οδηγούς τους Joshua Pearce (Damson Idris) και Sonny Hayes (Brad Pitt).
Πού μπορείς να βρεις τη νέα κολεξιόν;
Η ταινία «F1-: Η Ταινία» διανέμεται από την Warner Bros. Pictures σε κινηματογράφους και IMAX®, και θα κυκλοφορήσει διεθνώς από την 25η Ιουνίου 2025, και στην Ελλάδα από τις 26 Ιουνίου 2025.
Η συνεργασία σηματοδοτεί την κορύφωση μιας δημιουργικής πορείας που μεταφέρει τον παλμό της πίστας στη μεγάλη οθόνη και την πασαρέλα — και από εκεί στην καθημερινότητα του σύγχρονου άνδρα. Ο σύγχρονος άνδρας καλείται να αντεπεξέλθει σε ρυθμούς F1 στην καθημερινότητα – από τη δουλειά ως την προσωπική του ζωή, από το σώμα του ως την ψυχή του. Μέσα σε τέτοιους ρυθμούς, για να ανταποκριθεί, ανεβάζει τη δική του ένταση, ανταποκρίνεται και το κάνει δυναμικά. Με τη στάση του και με το στυλ του. Με δυναμικές σιλουέτες και clean-cut γραμμές που δεν αφήνουν περιθώρια για ασάφειες. Ένας άνδρας ξεκάθαρος σε αυτό που θέλει να είναι.
H συλλογή Tommy Hilfiger, είναι διαθέσιμη στο tommy.com, στα καταστήματα TOMMY HILFIGER και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.





