StyleΑνδράς

Αν πάρεις αυτή τη μηχανή για αστικές διαδρομές, θα την έχεις αδικήσει κατάφωρα

Η Aprilia Tuareg Rally 660 είναι φτιαγμένη για off road καταστάσεις. Ακόμα και ένας οδηγός με λίγη πείρα στο χώμα θα το καταλάβει μόλις μπει σ’ έναν χωματόδρομο.

Δεν χρειάζονται συστάσεις. Μόλις δεις μπροστά σου την Aprilia Tuareg Rally 660 θα καταλάβεις ότι πρόκειται για μια ειδική έκδοση του γνωστού μοντέλου της ιταλικής φίρμας, μια έκδοση έτοιμη να πάρει τα βουνά ή τις ερήμους. Είχαμε οδηγήσει πριν 2 και πλέον χρόνια την «απλή» Tuareg (δες εδώ) και δεν την ξεχάσαμε γιατί μας είχε κερδίσει με την συμπεριφορά της εντός και εκτός δρόμου. Δώστε βάρος στο εντός.

Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε με μια Tuareg με άλλες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, ένα τελικό εξάτμισης που δεν βαριέσαι να ακούς, διαφορετικές πιο ανθεκτικές ζάντες με σαμπρέλα, κι όχι tubeless όπως στο απλό μοντέλο, rally σέλα, δηλαδή πιο ψηλή κατά 4 πόντους και πιο στενή – πιο σκληρή επίσης! Και για να ξεχωρίζει σαν την μύγα μες στο γάλα, η Aprilia Tuareg Rally 660 έχει άλλα, πιο racing γραφικά πάνω σ’ ένα ματ μαύρο κουστούμι από πλαστικά, ψηλό φτερό μπροστά, και ενισχυμένη αλουμινένια ποδιά για προστασία.

Aprilia Tuareg Rally 660: Με άρωμα από Dakar

Μόλις δεις μπροστά σου την Aprilia Tuareg Rally 660 θα καταλάβεις ότι πρόκειται για μια ειδική έκδοση του γνωστού μοντέλου της ιταλικής φίρμας, μια έκδοση έτοιμη να πάρει τα βουνά ή τις ερήμους.

Μας αρέσει; Ω, ναι! Θα την επιλέγαμε αντί για την στάνταρ Tuareg; Η Aprilia Tuareg Rally 660 είναι φτιαγμένη για off road καταστάσεις. Ακόμα και ένας οδηγός με λίγη πείρα στο χώμα θα το καταλάβει μόλις μπει σ’ έναν χωματόδρομο. Κουμπώνεις πρώτη, φεύγεις σπινιάροντας, συνεχίζεις με δευτέρα, οι πέτρες εκσφενδονίζονται δεξιά και αριστερά και εσύ ετοιμάζεσαι να βάλεις και τρίτη όταν μπροστά σου βρίσκεται ένα εγκάρσιο αυλάκι με νερό.

Δεν προλαβαίνεις να πέσεις στα φρένα και χωρίς να κλείσεις το γκάζι η μοτοσυκλέτα περνάει χωρίς δράματα, μ’ ένα τίναγμα στο τιμόνι και στο αμορτισέρ χωρίς να αλλάξει πορεία. Ναι, με την Tuareg Rally μπορεί να παρασυρθείς γιατί είναι εξαιρετικά στημένη και έχεις την εντύπωση ότι ακόμα και στο σαθρό έδαφος μπορείς να την ελέγξεις. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάς ότι έχεις στη διάθεσή σου 80 άλογα κι ότι όταν θα πατήσεις με δύναμη το πεντάλ του πίσω φρένου θα διπλώσει και η αδράνεια των 200 παρά ένα κιλών της μπορεί να σε πιάσει απροετοίμαστο.

Η Aprilia Tuareg Rally 660 είναι μια μηχανή που δείχνει την αξία της σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές.
Aprilia Tuareg Rally 660: Με άρωμα από Dakar

Δεν προλαβαίνεις να πέσεις στα φρένα και χωρίς να κλείσεις το γκάζι η μοτοσυκλέτα περνάει χωρίς δράματα, μ’ ένα τίναγμα στο τιμόνι και στο αμορτισέρ χωρίς να αλλάξει πορεία.

Aprilia Tuareg Rally 660: Μια «ζωντανή» μηχανή

Δεν μας συνέβη κανένα απρόοπτο όσο την οδηγούσαμε σε φλαταδούρες αλλά και πιο δύσβατους χωματόδρομους. Θαυμάσαμε το ζύγισμά της και απολαύσαμε τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της συνοδεία μικρών μπουμπουνητών από την εξάτμιση της SC-Project όταν κλείναμε το γκάζι.

Η Aprilia Tuareg Rally 660 είναι από αυτές τις μηχανές που μας αρέσει να αποκαλούμε «ζωντανές». Σου δίνουν την αίσθηση ότι γίνονται ένα με σένα όταν τις οδηγείς και σε φτιάχνουν όταν τις βλέπεις σταματημένες και στην προκειμένη περίπτωση και λερωμένες.

Θαυμάσαμε το ζύγισμά της και απολαύσαμε τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της συνοδεία μικρών μπουμπουνητών από την εξάτμιση της SC-Project.

Θυμόμαστε ότι με την «απλή» Tuareg πηγαίναμε αεροπορία και στην άσφαλτο, κι εδώ, μόλις συνηθίσεις το μεγαλύτερο ύψος και τις αντίστοιχα μεγαλύτερες κλίσεις που παίρνει η μοτοσυκλέτα επειδή κάθεσαι και πιο ψηλά, στρίβεις μαλλιά κουβάρια διασκεδάζοντας για όσο σου επιτρέπουν τα πολύ καλά λάστιχα μικτής χρήσης, Pirelli Scorpion Rally STR, που φοράει.

Αλλά για να επανέλθουμε στην ερώτηση που αφήσαμε αναπάντητη πέντε παραγράφους πιο πάνω, ναι, θα την επιλέγαμε αν η χρήση της Tuareg Rally 660 θα περιλάμβανε μπόλικες εξορμήσεις σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί, τα 14.290 ευρώ που κοστίζει, θα δείξουν την αξία τους και με το παραπάνω. Απ’ την άλλη, κι επειδή τα έξτρα της μας αρέσουν, η πολεμική της εμφάνιση μας εξιτάρει, ίσως να την αγοράζαμε κι ας μην την χρησιμοποιούσαμε καταπώς της αρμόζει. Θα αλλάζαμε μόνο τη σέλα της με εκείνη της στάνταρ έκδοσης που είναι σαφώς πιο άνετη και πιο χαμηλή.

Μόλις συνηθίσεις το μεγαλύτερο ύψος και τις αντίστοιχα μεγαλύτερες κλίσεις που παίρνει η μοτοσυκλέτα επειδή κάθεσαι και πιο ψηλά, στρίβεις μαλλιά κουβάρια διασκεδάζοντας για όσο σου επιτρέπουν τα πολύ καλά λάστιχα μικτής χρήσης.

* Την Aprilia Tuareg Rally 660 μας παραχώρησε για δοκιμή η Aprilia Hellas.

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button