
To πλήρως ηλεκτρικό Leapmotor B10 είναι το πρώτο μοντέλο της κινεζικής εταιρείας που έχει εξελιχθεί εξ αρχής για όλες τις αγορές.
Με μήκος 4,52m, είναι το πρώτο μοντέλο της οικογένειας B της Leapmotor και, παρά το Β της ονομασίας είναι ένα SUV της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας C. Σύμφωνα πάντως με την εταιρεία, το Β10 έχει κορυφαίους χώρους για την κατηγορία του – είτε αυτή είναι η Β ή η C. Είναι δε το πρώτο Leapmotor που έχει εξελιχθεί εξ αρχής για όλες τις αγορές και είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με δύο μπαταρίες και σε δύο επίπεδα εξοπλισμού: Life και Design.
Στην έκδοση Life υπάρχουν στάνταρ 17 συστήματα ADAS (υποβοήθησης οδηγού), πίνακας οργάνων 8,8”, οθόνη infotainment 14,6”, πανοραμική οροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο, λειτουργία V2L (Vehicle-to-Load), σύστημα πλοήγησης, φώτα LED, κλειδί NFC και Bluetooth, είσοδος χωρίς κλειδί και εκκίνηση με κωδικό, καθώς και καλώδια Mode 2 και Mode 3 για φόρτιση σε πρίζα schuko και σε Wallbox.

Με την προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπίας και την κρατική επιδότηση, οι τιμές του Leapmotor B10 ξεκινούν από €25.900.
Οι οθόνες του Β10 ελέγχονται από έναν επεξεργαστή Snapdragon 8155 που εξασφαλίζει δυνατότητες εξατομίκευσης και λειτουργία χωρίς κολλήματα. Το δε λειτουργικό σύστημα LEAP OS 4.0 Plus προσφέρει απεικόνιση 3D, δυνατότητα multitasking και πλήρη έλεγχο πολλών συστημάτων, μέσω του Leapmotor App, ενώ οι Over-the-Air αναβαθμίσεις διατηρούν συνεχώς το σύστημα επίκαιρο.
Η έκδοση Design προσφέρει επιπλέον ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, ηχοσύστημα υψηλής απόδοσης με 12 ηχεία, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες με μνήμη, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, αισθητήρα βροχής και σκούρα πίσω παράθυρα.
Πίνακας οργάνων 8,8”, οθόνη infotainment 14,6”, πανοραμική οροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο, λειτουργία V2L (Vehicle-to-Load), navigation, 17 συστήματα υποβοήθησης, δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα schuko και σε Wallbox κ.λπ. από τη «βασική» μάλιστα έκδοση.
Το Leapmotor B10 διατίθεται σε 3 εκδόσεις
Με ηλεκτροκινητήρα 218HP και 240Nm, και κίνηση στους πίσω τροχούς, το Leapmotor B10 πετυχαίνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8” και τελική ταχύτητα 170 km/h. Για τη φόρτιση σε εναλλασσόμενο ρεύμα υπάρχει ενσωματωμένος φορτιστής (OBC) ισχύος 11kW, ενώ στο συνεχές ρεύμα η ισχύς φτάνει τα 168kW εξασφαλίζοντας φόρτιση 30-80% σε λιγότερο από 20’.
Για τη συμπεριφορά του Β10 στο δρόμο έχει φροντίσει η ομάδα εξέλιξης δυναμικών χαρακτηριστικών της Stellantis, μετόχου της Leapmotor, ρυθμίζοντας το πλαίσιο και τη ανάρτηση για τις ευρωπαϊκές συνθήκες.
Tο Β10 είναι το πρώτο μοντέλο της οικογένειας B της Leapmotor και, παρά το Β, με μήκος 4,52m, είναι ένα SUV της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας C.
Συνυπολογίζοντας την εκ των ουκ άνευ πλέον προωθητική ενέργεια και αυτής της αντιπροσωπίας και την κρατική επιδότηση, η τιμή για την έκδοση Life με την μπαταρία Pro (56,2kWh, αυτονομία 361 km) είναι €25.900, ενώ με την μπαταρία Pro Max (67,1kWh, αυτονομία 434 km) €27.400. Το δε πλουσιότερο Design είναι €1.500 ακριβότερο.
Όπως όλα τα Leapmotor, το B10 καλύπτεται από πέντε χρόνια εγγύησης (ή 100.000 km) για τα μηχανικά μέρη, και οκτώ χρόνια ή 160.000 km για τη μπαταρία υψηλής τάσης. Επιπλέον, προσφέρεται οδική βοήθεια για πέντε χρόνια, ενώ για τις πωλήσεις και την υποστήριξη μετά την πώληση έχει επιφορτιστεί το δίκτυο της Italian Motion (Alfa Romeo, Jeep, FIAT, FIAT Professional, Abarth).
Τέλος, όπως τονίζει η αντιπροσωπία, οι παραγγελίες για το Leapmotor B10 έχουν ήδη ανοίξει και υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.
* Δείτε περισσότερα για το Leapmotor B10 εδώ.





