Τεχνολογία

8κύλινδρος κινητήρας μοτοσυκλέτας από την Κίνα!

Του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για όσους πιστεύουν ότι μία 6κύλινδρη Honda Gold Wing 1800 είναι πολύ μικρή και καθώς συχνά υποτίθεται ότι οι κινεζικές μοτοσυκλέτες είναι αντίγραφα – μερικές φορές ακόμη και ξεκάθαρες εκδόσεις – δημοφιλών πιο καθιερωμένων μοντέλων, υπάρχουν μερικές μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες στην Κίνα που επιδιώκουν να σπάσουν το καλούπι και να φτάσουν στην υπερβολή που δεν είχαμε προβλέψει ποτέ.

Μία νέα μοτοσυκλέτα τουρισμού (8κύλινδρος κινητήρας) από τον γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας Great Wall Motors (GWM) φαίνεται να είναι το τέλειο παράδειγμα της υπερβολής. Η GWM είναι μια μάρκα με πολύ μεγάλη εμπειρία, καθώς κερδίζει μεγάλο μέρος της αγοράς στις Φιλιππίνες, καθώς και σε άλλες ασιατικές αγορές. Διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία αυτοκινήτων, υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων με δύο κύριες μάρκες: Haval και GWM. Μοτοσυκλέτες όμως δεν είχε μέχρι στιγμής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αποδεικνύεται, η GWM θα κάνει και μία σοβαρή είσοδο στην αγορά μοτοσυκλετών, καθώς έχει δημιουργήσει ακόμη μία νέα θυγατρική που ονομάζεται Great Wall Souo Motorcycle. Και έχει ένα αρκετά τολμηρό concept μοντέλο για το ντεμπούτο της. Κάτι με οκτώ κυλίνδρους σε δύο τροχούς.
Προς το παρόν, η μοτοσυκλέτα δεν έχει όνομα, αλλά πρόκειται να είναι μία grand-tourer τύπου Honda Gold Wing, αλλά ακόμη μεγαλύτερη. Για κάποιο λόγο, κάποιος στην Κίνα πίστευε ότι ένας επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας 1,833 κ.εκ. ήταν πολύ μικρός. Η λύση; Ένας 8κύλινδρος κινητήρας boxer! Και ενώ η ακριβής χωρητικότητα μένει να αποκαλυφθεί, αναμένεται να είναι κοντά στα 2,000 κυβικά εκατοστά.

Αυτές οι πληροφορίες αποκαλύφθηκαν από τον επικεφαλής σχεδιασμού της GWM, Andrew Dyson, κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου της εταιρείας που υπογράμμισε τα σχέδια της μάρκας για το μέλλον. Έχοντας μεγάλη εμπειρία στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Dyson είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τις Volkswagen, Daimler-Chrysler και Opel. Λέει ότι οδήγησε το πρωτότυπο αυτού του 8κύλινδρου τέρατος και ότι ήταν εκπληκτική – προφανώς ένα καλό σχόλιο, αλλά δεν θα εκπλαγούμε αν είναι καταπληκτικό να την οδηγείς.

Όσον αφορά την ίδια τη μοτοσυκλέτα, δεν γνωρίζουμε ακόμα τι είδους τεχνολογία και χαρακτηριστικά θα έχει και υπάρχει μόνο μια σιλουέτα σε σκοτεινή εικόνα για να δείξουμε. Παρ’ όλα αυτά, είναι ξεκάθαρο ότι είναι για τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας, που θέλουν η μοτοσυκλέτα να εκπέμπει δονήσεις cruiser/tourer παρόμοιες με αυτές των Honda Gold Wing και BMW K 1600. Ως εκ τούτου, με τον τρόπο που οι Κινέζοι προσθέτουν ότι υπάρχει διαθέσιμο από πλευράς τεχνολογίας, μπορούμε να περιμένουμε να είναι γεμάτη με συστήματα νέας τεχνολογίας -ί σως ακόμη και το πιο πρόσφατο adaptive cruise control που βλέπουμε από κορυφαίους κατασκευαστές.

Το να βλέπεις Κινέζους κατασκευαστές να παρουσιάζουν αυτές τις καινοτομίες, είναι απόδειξη ότι αυτές οι εταιρείες αναπτύσσονται. Γίνονται μεγαλύτερες, ισχυρότερες και πιο τεχνολογικά προηγμένες. Το ερώτημα όμως παραμένει: χρειαζόμαστε πραγματικά μία 8κύλινδρη grand tourer; Δεν πιστεύουμε ότι κάποιος βρίσκει κάτι να λείπει στη Honda Gold Wing από την άποψη της ικανότητας να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις. Υποθέτουμε ότι θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε όταν δοκιμαστεί από αρκετούς αναβάτες, για να μάθουμε αν θα έχει κάποια διαφορετική αίσθηση στην οδήγηση.
Από την άλλη μεριά το ερώτημα είναι αν χρειαζόμαστε μια 6κύλινδρη όπως η Gold Wing ή η Κ1600…

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button