StyleΑνδράς

Ducati Multistrada V2 S: Μοτοσυκλέτα με «Μ» κεφαλαίο

Η Ducati άγγιξε με το ραβδάκι της την μικρή Multistrada και εγένετο η όμορφη V2 του 2025.

Εντελώς νέα είναι η Ducati Multistrada V2 S, με νέα εμφάνιση, νέο κινητήρα, πλαίσιο, ψαλίδι, αναρτήσεις και πάει γράφοντας. Η μικρή Multistrada μοιάζει πλέον πολύ με την μεγάλη της αδελφή χωρίς όμως να είναι ίδιες, κι αυτό είναι καλό και για αυτούς που έχουν την V4 κι εκείνους που θα στραφούν στην V2. Ωραία λοιπόν η ομοιογένεια αλλά μας αρέσουν και οι διαφοροποιήσεις και η ιταλική φίρμα άγγιξε με το ραβδάκι της την μικρή Multistrada και εγένετο η όμορφη V2 του 2025.

Και η Multistrada V2 S, όπου ‘S’ βάλτε εσείς την έκδοση με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δείχνει μαζεμένη όταν την βλέπεις σταματημένη, αθλητική, ζυγίζει μόνο 199 κιλά, και με σπορ διαθέσεις. Ό,τι βλέπεις δηλαδή, είναι. Ανεβαίνεις πάνω κι όλα βρίσκονται εκεί που τα θέλεις, με ένα μακρύ τιμόνι που δίνει καλό μοχλό στους ελιγμούς και τις αλλαγές κατεύθυνσης, μια εύχρηστη αν και σχετικά μικρή TFT οθόνη, νέους διακόπτες και μενού, εγκλιματίζεσαι γρήγορα, επιλέγεις το mode οδήγησης, κουμπώνεις πρώτη κι έφυγες.

Ducati Multistrada V2 S: Μοτοσυκλέτα με «Μ» κεφαλαίο

Ανεβαίνεις πάνω κι όλα βρίσκονται εκεί που τα θέλεις, με ένα μακρύ τιμόνι που δίνει καλό μοχλό στους ελιγμούς και τις αλλαγές κατεύθυνσης.

Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει quickshifter το οποίο δούλευε εξαιρετικά μες στην πόλη αλλά μας τα χάλασε λίγο όταν ζορίζαμε τη μοτοσυκλέτα γεμίζοντας τις σχέσεις λίγο πριν τα κόκκινα. Εκεί παρουσίασε μερικές φορές κάποιους μικρό-δισταγμούς, κομπιάσματα, όταν γίνονταν οι αλλαγές. Μες στην κίνηση δεν ασχοληθήκαμε με το βάρος της, αφού βρίσκεται πιο χαμηλά απ’ ό,τι στο απερχόμενο μοντέλο (το είχαμε οδηγήσει για σας εδώ) και σου δίνει μια αίσθηση οικειότητας από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.

Ασχοληθήκαμε βέβαια με τον δείκτη βενζίνης ο οποίος ξαφνικά κι ενώ στην οθόνη βλέπαμε 3 μπάρες από τις 5, μας δήλωσε ότι μας απομένουν 38 χιλιόμετρα καύσιμου ακόμα, κι εμείς αγχωθήκαμε για να βρούμε άμεσα πρατήριο. Μικρό το κακό. Χούγια τα λέμε εμείς και συνηθίζονται.

Αν και ανήκει στην κατηγορία adventure bike λόγω 19άρη μπροστινού τροχού η Multistrada V2 S είναι ουσιαστικά μια sport touring μοτοσυκλέτα.

Με τη Ducati Multistrada V2 S ευχαριστιέσαι στροφιλίκι, παιχνίδι, ταξίδι, ακόμα και τις μικρές ανιαρές διαδρομές μες στην πόλη. 

Ψάχνεις δικαιολογία να καβαλήσεις την Ducati Multistrada V2 S

Σταματάς, που λέτε στο πρώτο φανάρι ή κάνεις στην άκρη με τα αλάρμ, ανοίγεις το μενού και διαλέγεις. Θες να λυσσάξεις; Sport, θες ταξίδι; Touring, θες πόλη; Urban, θες χώμα; (όχι εμείς!) Enduro, βρέχει; Wet. Κι όλα αυτά μπορείς να τα ‘πειράξεις’ να τους αλλάξεις τις παραμέτρους, να τα φέρεις στα μέτρα σου, βρε αδερφέ. Από τον αριστερό διακόπτη, γιατί από τον δεξί έχεις το κουμπάκι που ρυθμίζεις τις αναρτήσεις, κι εκεί πάρτι γίνεται. Φέρ’ τες κι αυτές τέλος πάντων στα γούστα σου, ας μη μακρηγορούμε, τα χιλιόμετρα σε περιμένουν για να τα καταπιείς. Κι εδώ να σημειώσουμε πως ό,τι αλλάζεις, το καταλαβαίνεις στην οδήγηση.

Μοτοσυκλέτα με «Μ» κεφαλαίο η νέα Multistrada V2 S, μας άρεσε πολύ, ευχαριστηθήκαμε στροφιλίκι, παιχνίδι, ταξίδι, ακόμα και τις μικρές ανιαρές διαδρομές μες στην πόλη. Ο νέος V2 με το μεταβλητό σύστημα χρονισμού, αποδίδει 115 άλογα συνοδεία ερεθιστικού soundtrack. Επειδή κατά πάσα πιθανότητα θα του πίνετε το αίμα, θα βλέπετε κατανάλωση γύρω στα 7 λίτρα ανά εκατό.

Αυτή η Ducati έχει εκείνο το μαγικό στοιχείο, σε κάνει να τη σκέφτεσαι όταν δεν βρίσκεσαι πάνω της

Αυτή η Ducati έχει εκείνο το μαγικό στοιχείο, σε κάνει να τη σκέφτεσαι όταν δεν βρίσκεσαι πάνω της, να σχεδιάζεις ιδανικές εξορμήσεις κι ας μην τις κάνεις. Θες να ψάχνεις δικαιολογία για να την βγάλεις απ’ το γκαράζ και να πάτε βόλτα.

Αν και ανήκει στην κατηγορία adventure bike λόγω 19άρη μπροστινού τροχού η Multistrada V2 S είναι ουσιαστικά μια sport touring μοτοσυκλέτα που θα ικανοποιήσει τον αναβάτη που θέλει μια μηχανή για όλα, μια μηχανή με έντονο χαρακτήρα που θα του χαρίζει απλόχερα συγκινήσεις ακόμα κι όταν τη χρησιμοποιεί για να πάει από δω στο σούπερ μάρκετ.

Ducati Multistrada V2 S: Μοτοσυκλέτα με «Μ» κεφαλαίο

Για όλα κάνει, ίσως όχι για το πορτοφόλι του μέσου αγοραστή αφού κοστίζει 20.200 χιλιάδες ευρώ (χρώμα Storm Green).

Δηλαδή θες να μας πεις ότι κάνει και για σκούτερ; Για όλα κάνει, ίσως όχι για το πορτοφόλι του μέσου αγοραστή αφού κοστίζει 20.200 χιλιάδες ευρώ (χρώμα Storm Green). Υπάρχει βέβαια και η απλή έκδοση η οποία θα σας γλιτώσει σχεδόν 3 χιλιάδες από αυτά, χωρίς όμως να έχει τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις.

* Την Ducati Multistrada V2 S μας παραχώρησε για τη δοκιμή η Ducati Hellas.

 

 

x

Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button