Αθλητικά

Πώς είναι ένας κινητήρας Toyota μετά από 500.000χλμ;

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πολύ λίγοι άνθρωποι διατηρούν τα αυτοκίνητά τους για 500.000χλμ. Ακόμη λιγότεροι άνθρωποι ξοδεύουν χρήματα για να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο με τόσο πλούσιο οδόμετρο αλλά και πρόβλημα καύσης λαδιού. Όμως ο ιδιοκτήτης αυτού του Toyota Camry του 2009 είναι ένας από αυτούς τους σπάνιους ανθρώπους, και χάρη σε αυτόν  μπορούμε να δούμε στο εσωτερικό ενός τόσο πολυχρησιμοποιημένου κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο κατασκευάστηκε το 2009 και ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα εκείνης της χρονιάς εξοπλισμένα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Στην διάρκεια της ζωής του, άλλαξε δύο φορές δίσκο-πλατό και τρεις μπαταρίες, ενώ εκτός από την τακτική συντήρηση (η οποία ήταν ευλαβική), κανένα σοβαρό πρόβλημα δεν προέκυψε στο αυτοκίνητο.

Αν όμως ο ιδιοκτήτης ήταν τόσο σχολαστικός με τη συντήρηση, τι έπαθε ο κινητήρας, με αποτέλεσμα να καίει λάδια;

Σύμφωνα με το The Car Care Nut, το πρόβλημα καύσης λαδιού δεν οφείλεται στην παλαιότητα του κινητήρα αλλά στους κακούς δακτυλίους του εμβόλου. Ο τετρακύλινδρος 2,4 λίτρων 2AZ-FE της Toyota είχε από την αρχή προβλήματα καύσης λαδιού. Αυτή τη ζημιά θα επιδιορθώσει ο ιδιοκτήτης του Camry ο οποίος όπως αναφέρει δεν αλλάζει το αυτοκίνητο με τίποτα, παρά το θεωρητικά μεγάλο κόστος επισκευής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button