Τεχνολογία

Καμπανάκι χτυπάει η Κομισιόν για τη GOOGLE!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάπως καθυστερημένα, αλλά αποφασιστικά ανακοίνωσε ότι ξεκινά επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα για να εκτιμήσει εάν η GOOGLE έχει παραβιάσει τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ στον τομέα της τεχνολογίας υποστήριξης διαδικτυακής διαφήμισης.

Αιτία η εύνοια που φαίνεται να έχει δείξει έως τώρα, ο κολοσσός της GOOGLE, στις δικές της διαδικτυακές υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων και συγκεκριμένα την αλυσίδα εφοδιασμού της «ad tech», όπως ονομάζεται.

Η Κομισιόν εξηγεί ότι θα ερευνήσει εάν η GOOGLE έχει παραβιάσει τους κοινοτικούς κανόνες ανταγωνισμού, εις βάρος ανταγωνιστικών παρόχων υπηρεσιών τεχνολογίας διαφήμισης, διαφημιζόμενων και εκδοτών στο διαδίκτυο.

Η οργανωμένη έρευνα εκ μέρους της Κομισιόν, θα εξετάσει ιδίως εάν η Google δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα  στον ανταγωνισμό, υποσκάπτοντας τον, εάν περιορίζει  την πρόσβαση τρίτων σε δεδομένα χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς σε ιστότοπους και εφαρμογές, την ίδια ώρα που  διατηρεί αυτά τα δεδομένα για δική της χρήση.

Η Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδια για θέματα ανταγωνισμού Μάργκρετ Βεστάγκερ δήλωσε σχετικά: «Η Google είναι παρούσα σχεδόν σε όλα τα επίπεδα της αλυσίδας εφοδιασμού για διαφημίσεις προβολής στο διαδίκτυο. Ανησυχούμε για το γεγονός ότι η Google έχει καταστήσει πιο δύσκολο για ανταγωνιστικές διαδικτυακές διαφημιστικές υπηρεσίες να ανταγωνίζονται στη λεγόμενη στοίβα τεχνολογίας διαφημίσεων (ad tech stack). Οι ίσοι όροι ανταγωνισμού είναι ουσιαστικής σημασίας για όλους στην αλυσίδα εφοδιασμού. Ο θεμιτός ανταγωνισμός είναι σημαντικός – τόσο για τους διαφημιζόμενους ώστε να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στους ιστότοπους των εκδοτών όσο και για τους εκδότες ώστε να πουλήσουν το χώρο τους σε διαφημιζόμενους, να δημιουργήσουν έσοδα και χρηματοδότηση για περιεχόμενο. Θα εξετάσουμε επίσης τις πολιτικές της Google σχετικά με την παρακολούθηση χρηστών για να βεβαιωθούμε ότι συμβαδίζουν με τον θεμιτό ανταγωνισμό.»

Είναι πολλά τα χρήματα των διαφημίσεων 

Οι διαφημιστικές δαπάνες προβολής μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμήθηκαν μόλις σε 20 δισεκατομμύρια ευρώ. Μάλιστα η  Google παρέχει πολλές υπηρεσίες τεχνολογίας διαφήμισης που διαμεσολαβούν μεταξύ διαφημιζόμενων και εκδοτών για την προβολή διαφημίσεων σε ιστότοπους ή εφαρμογές για κινητά.

Τίθεται θέμα μεγάλο πλέον για την Κομισιόν στο κατά πόσο η Google διατηρεί τα πρότυπα ελέγχου και ανταγωνισμού ή έχει υπερβεί τα εσκαμμένα.

Από την άλλη η κολοσσιαία Google, έχει επιλέξει ένα εξαιρετικά πρωτοποριακό τρόπο εργασίας, και φαντάζεται κανείς πως ακολουθεί πιστά όλα τα πρότυπα ελέγχου.

Η έρευνα θα καταδείξει στο σύνολό της λοιπόν, αν υπάρχουν ψήγματα αισχροκέρδειας ή αν μπορεί η GOOGLE να προσφέρει αβίαστα μια σειρά υπηρεσιών σε διαφημιστές και εκδότες.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο newscenter.gr

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.

Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Βρέθηκε πρόγραμμα που μπλοκάρει διαφημίσεις

Το Galaksias.gr για να μπορεί να συντηρηθεί και να σας κρατάει 24 ώρες το 24ώρο ενημερωμένους έχει κάποια έξοδα. Στηρίξτε μας