Πολιτική

Η Norton αναπτύσσει νέα μοντέλα μετά τις καθυστερήσεις της V4CR

του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Norton, Dr Robert Hentschel, επιβεβαίωσε ότι νέα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι στο δρόμο και εξηγεί τους λόγους που καθυστερούν οι V4CR.
H Norton V4CR Limited Release αντιμετωπίζει καθυστερήσεις. Σε μια νέα συνέντευξη στο MCN, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Norton, Δρ. Ρόμπερτ Χέντσελ, ανέφερε αρκετά θέματα που ενδιαφέρουν όσους παρακολούθησαν τις εξελίξεις της Norton το 2023. Μεταξύ αυτών, πιο άμεσα υπάρχει ενδιαφέρον για το γεγονός ότι η περιορισμένη έκδοση V4CR προφανώς καθυστερεί λόγω προβλημάτων ποιότητας με ορισμένα εξαρτήματα που παρέχονται από προμηθευτές.

Δεδομένου του δύσκολου δρόμου που αντιμετώπισε η Norton υπό την προηγούμενη διαχείρισή της, δεν είναι δύσκολο να κατανοήσουμε γιατί η τρέχουσα διοίκησή της θέλει να αφιερώσει τον επιπλέον χρόνο που απαιτείται για να κατασκευάσει αυτές τις μοτοσυκλέτες πριν τις στείλει στους νέους ιδιοκτήτες τους. Ο Δρ. Χέντσελ μίλησε επίσης για το μέλλον της Norton και αποκάλυψε ότι οι τρέχοντες κινητήρες που χρησιμοποιούνται από τη Norton δεν είναι συμβατοί με τις απαιτήσεις του Euro 5. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο οι μοτοσυκλέτες δεν διατίθενται εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου. Ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να πουλάει μοτοσυκλέτες παγκοσμίως στο μέλλον, θα πρέπει να γίνουν πολλαπλές αλλαγές και βελτιώσεις για να γίνει αυτό δυνατό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Norton, Dr Robert Hentschel

«Το επιχειρηματικό μας σχέδιο χτίστηκε γύρω από τη φάση επιδιόρθωσης, τη φάση κατασκευής, τη φάση βελτίωσης», είπε ο Χέντσελ στην MCN κατά τη διάρκεια μιας αποκλειστικής συνέντευξης. «Φτιάξαμε τις παλιές μοτοσυκλέτες – αυτό ήταν το πρώτο βήμα, για να ανακατασκευάσουμε τις παλιές μοτοσυκλέτες. Είμαστε τώρα στη φάση κατασκευής – χτίσαμε το δίκτυο αντιπροσώπων του Ηνωμένου Βασιλείου – και αυτό ήταν το επίκεντρο της προσπάθειάς μας για φέτος, ώστε να μπορούμε να πουλάμε μοτοσυκλέτες. Παράλληλα, μετά την ανακατασκευή των παλιών μοτοσυκλετών, αρχίσαμε να αναπτύσσουμε μια νέα οικογένεια προϊόντων. Αν αναπτύξεις μια μοτοσυκλέτα, χρειάζεται κάτι μεταξύ 24 και 40 μηνών».
Μια ειδική αντιπροσωπεία της Norton άνοιξε στο Bike Shed στο κεντρικό Λονδίνο τον Απρίλιο του 2023, με την εταιρεία να υπογράφει επιπλέον οκτώ συνεργασίες με καθιερωμένες επιχειρήσεις πολλαπλών μαρκών σε όλη την Αγγλία κατά τη διάρκεια του έτους. Όταν ρωτήθηκε πώς θα μπορούσε να είναι η νέα σειρά προϊόντων, ο Διευθύνων Σύμβουλος επιβεβαίωσε ότι θα ήταν μια διαφορετική κατηγορία μοτοσυκλετών από αυτές που έχουμε ήδη δει και δήλωσε ότι οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να πληρούν τα πρότυπα αναγνώρισης για να επιτρέψουν στη μάρκα να επεκταθεί παγκοσμίως.
«Οι κινητήρες αυτή τη στιγμή δεν είναι συμβατοί με το Euro5», είπε ο Hentschel για την τρέχουσα γκάμα. «Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να πουλήσουμε τις μοτοσυκλέτες μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, με προδιαγραφές για την έγκριση κάθε μοτοσυκλέτας ξεχωριστά».
Η Norton θέλει να απευθυνθεί σε ένα παγκόσμιο κοινό και αυτό σημαίνει ότι θα εργάζεται σε μια νέα σειρά κινητήρων εσωτερικής καύσης για την αναπτυσσόμενη σειρά μοντέλων της. Με τη μάρκα που αγοράστηκε από τους Ινδούς βιομηχανικούς γίγαντες TVS Motor Company το 2020, η Norton έχει τώρα ένα προηγμένο εργοστάσιο στη Solihull και έχει αρχίσει να πουλά μια ανανεωμένη σειρά Roadster Commando 961 παράλληλα με την V4SV superbike.
Τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους άρχιζε να ετοιμάζει μία γυμνή V4CR, με περαιτέρω λεπτομέρειες του μοντέλου παραγωγής να έχουν κυκλοφορίσει τον Μάιο του 2023. Η γυμνή V4CR θα περιοριστεί σε μόλις 200 μοντέλα, αλλά η Norton παραδέχεται ότι θα είναι σε θέση να παραδώσει μία μοτοσυκλέτα πριν από το τέλος του έτους, με περισσότερες να ακολουθήσουν. Η εταιρεία έθεσε την καθυστέρηση σε ζητήματα ποιότητας με ορισμένα εξαρτήματα.
«Η προμήθεια ορισμένων ανταλλακτικών όπου η ποιότητα τους δεν ήταν αρκετά καλή, δεν θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή και έτσι δεν την υπέγραψα», είπε ο Χέντσελ στην MCN. «Προτιμώ να έχω ένα προϊόν σωστής ποιότητας παρά να έχω παράπονα πελατών, τα οποία δεν μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά αυτή τη στιγμή, σε αυτό το σημείο του ταξιδιού της Norton».
Με τη μοτοσυκλέτα να βρίσκεται πλέον εκτός εποχής για πολλούς, ειδικά για τους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών υψηλής τεχνολογίας, ο Hentschel δηλώνει ότι εστιάζει στην ολοκλήρωση των παραδόσεων των μοτοσυκλετών που έχουν παραγγελθεί και πρέπει να είναι έτοιμες για τη νέα χρονιά. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Hentschel μίλησε επίσης για την ηλεκτροκίνηση – με την εταιρεία να έχει ανακοινώσει σχέδια για μοτοσυκλέτες με μπαταρία τον Ιούνιο του 2023.
«Νομίζω ότι τα τμήματα υψηλότερης απόδοσης θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να αναπτυχθούν. Το βλέπουμε στους όγκους και στις μάρκες που πωλούν αυτή τη στιγμή».
Στη συνέχεια επιβεβαίωσε ότι η Norton θα στόχευε πρώτα σε μοντέλα χαμηλότερης χωρητικότητας, με τις μοτοσυκλέτες που παράγονται να πληρούν τη στρατηγική της εταιρείας να επικεντρώνεται στην πολυτέλεια.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button